14 Αυγούστου 2007

WIND: Όσα... παίρνει ο άνεμος!

Δεν πρέπει να υπάρχει πιο... κυκλοθυμική εταιρία κινητής τηλεφωνίας στο ευρωπαϊκό στερέωμα από την ελληνική Wind.
Από τη μία πρωτοπορεί σε υπηρεσίες, αποτελεσματικότητα (αν και βλ. παρακάτω) του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, διαμόρφωσης "έξυπνων" προγραμμάτων κ.ά.
Από την άλλη, πυροβολεί τα... πόδια της με πρωτόγνωρο μαζοχισμό και αυτιστική επαναληψιμότητα.

Όταν λόγου χάρη ζητήσεις κάποια αλλαγή στοιχείων από το περιβόητο 1260, παίζει η κασέτα: "παρακαλώ στείλτε το αίτημά σας και μέσω φαξ μπλαμπλαμπλα..."
Για τον εξουθενωμένο καταναλωτή, αυτό ισοδυναμεί με υπεκφυγή.
Κι αυτό γιατί, ενώ γενικά το customer service λειτουργεί υποδειγματικά -σε αντίθεση με Vodafone κυρίως, και Cosmote κατά δεύτερο λόγο, τις οποίες θα "περιποιηθούμε" προσεχώς- όταν πρόκειται για αλλαγή στοιχείων λογαριασμού ή αμφισβήτησης χρεώσεων, τα πράγματα περιπλέκονται. Για να μην πούμε πως θυμίζουν καφκική γραφειοκρατία.
Παλεύουμε εδώ και δύο χρόνια(!!) για να αλλάξουμε την επαγγελματική μας ιδιότητα όπως αναγράφεται στο λογαριασμό. Αμ δε: τα φαξ αποστέλλονται, η καταραμένη η πρότερη επαγγελματική ιδιότητα παραμένει!
Όσο για τις χρεώσεις; Καλύτερα να μπεις σε λίστα για μεταμόσχευση νεφρού, παρά να περιμένεις να βγάλεις άκρη με τα... χαλασμένα τηλέφωνα της Wind.

Η πρακτική που χρησιμοποιούν ("παρακαλώ περιμένετε στη γραμμή σας", "σας συνδέω...", "σας δίνω κάποιον από το αρμόδιο τμήμα",
"είπατε ότι στείλατε φαξ;") είναι γνωστή corporate τσικολελέτα, που σκοπό έχει να σπάσει τον τσαμπουκά του παραζαλισμένου συνδρομητή.
Και τα καταφέρνει μια χαρά...

Pelatis

Δεν υπάρχουν σχόλια: