16 Αυγούστου 2007

Rainbow.gr: αυτό ΔΕΝ είναι ένα... μήλο!

Τα φρικτά παράπονα των Ελλήνων πιστών της Apple δεν έχουν να κάνουν φυσικά με τα πνευματικά τέκνα του Steve Jobs αλλά με τον επίσημο διανομέα της καλτ εταιρίας στη χώρα μας.

Η RAINBOW Α.Ε. εδώ και 27 χρόνια διανέμει, προωθεί και "υποστηρίζει"(;) τα προϊόντα της Apple στην Ελλάδα. Πέρα από το να διευρύνει το φάσμα των δραστηριοτήτων της και να εισαχθεί στο Χρηματιστήριο, φρόντισε παράλληλα να συσσωρεύσει το πιο γεμάτο... κυτίο παραπόνων στην Ε.Ε.!
Με συμπεριφορά δερβέναγα, η συμπαθής εταιρία θεωρεί τους πελάτες της περίπου... κολαούζους και την περιοχή Ελλάδας/Κύπρου κάτι σαν βιλαέτι.
Ανύπαρκτη υποστήριξη, άξεστη συμπεριφορά, ώρες λειτουργίας "μυστήριο", τιμές επιπέδου στρατόσφαιρας και ένα γενικότερο attitude του στιλ: "σε μένα-θα 'ρθεις-θες-δε-θες-καραμπουρτζόβλαχε".
Ακόμη κι τα Mac ήταν μια περιθωριακή υπόθεση ολίγων φανατικών -που δεν είναι- ο τρόπος που αυτή η εταιρία συμπεριφέρεται είναι (επιεικώς) απαράδεκτος. Πόσο μάλλον τώρα με τα χιλιάδες iPod και (λίαν συντόμως) iPhone να κατακλύζουν την ελληνική αγορά. Γιατί πολλοί (χιλιάδες) από εμάς θα πέσουν στο λάκκο με τα... μήλα.
Φίλοι του pelatis που έκαναν το λάθος να καταθέσουν τον οβολό τους στην (προφανέστατα) "για τα λεφτά τα κάνω όλα" RAINBOW, μας παρακάλεσαν να υποστηρίξουμε την προσπάθεια του:

www.wewantapplegreece.com


και να συμπληρώσουμε την online επιστολή διαμαρτυρίας.
Κάτι που κάναμε ήδη: δε μπορεί να μην υπάρχει ούτε ΜΙΑ θετική εμπειρία καταναλωτή από την RAINBOW Α.Ε.!
Κάτι σάπιο υπάρχει στο ελληνικό "μήλο"...

Pelatis

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτά τα Apple Store δεν έχω καταλάβει τι ρόλο παίζουν.Γιατί να λέγονται "Store" αφού δεν πουλάνε;
Πήγα και γω να πάρω iPod πριν κάποιους μήνες στη Στουρνάρη και μη ξέροντας ότι δεν πουλάνε τα "stores" της Apple-Rainbow μπήκα μέσα.Παραλίγο να φάω ξύλο επειδή ρώτησα κάποια πράγματα.Δεν ενδιαφέρθηκε το παληκάρι που ήταν μέσα, του χάλαγα την ώρα μάλλον και η απάντησή του συνεχώς ήταν "Θα πρέπει να πάτε σε ένα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα(πλαίσιο)".
Είχα και πολλές ερωτήσεις καθώς νέος στο σπορ.Απαράδεκτοι.Με κοίταζε κιόλας με ένα ύφος καλά δεν ξέρεις τι ακριβώς κάνει το iPod;πχ ρώταγα δουλεύει και σαν "σκληρός";
Και γω σκέφτομαι.Ωραία δεν είναι κατάστημα,δεν πουλάει,είναι έκθεση.Τι έκθεση είναι αυτή άμα δεν σου δείχνουν κιόλας και δεν απαντούν σε ερωτήσεις;Ούτε καν στον κόπο να μου το δείξουν δεν μπήκαν.Το έβλεπα πίσω από το τζάμι.Απογοητευμένος έφυγα.
Τελικά το πήρα από το Πλαίσιο αφού κατάλαβα πως δουλεύει μέσω sites.
Rainbow κλείστε τα , τζάμπα υπαλλήλους πληρώνετε.
Αυτά.

Ανώνυμος είπε...

Έγραψα λάθος την τελευταία πρόταση.
Εννοώ Rainbow κλείστε τα .
Οι υπάλληλοι δεν φταίνε,ο τρόπος συμπεριφοράς ορίζεται και ελέγχεται από το αφεντικό

Ανώνυμος είπε...

Με το να αποκαλείς αυτό το... πράγμα Apple Store τους κάνεις μεγάλη τιμή.
Τα ορίτζιναλ Apple Stores ανά τον πλανήτη είναι ανάμεσα στις τοπ καταναλωτικές "εμπειρίες" σε άπειρα consumer reports και περιοδικά.
Η συμπεριφορά των υπαλλήλων αντανακλά την ασχετοσύνη του managment. Η εν γένει παρουσία της Rainbow ΑΕ είναι ένα σφόδρα ενοχλητικό παράδοξο που παραπέμπει σε επαρχιακή αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στην Ελλάδα των (early) '80s...

Ανώνυμος είπε...

καλά ναι αλλά δεν φταίω εγώ.Έτσι δεν λέει η ταμπέλα ;
:)

Ανώνυμος είπε...

Σαν ειρωνεία, oh yes, είναι κορυφαία! Αν αυτοί είναι... Apple Store, τότε εγώ είμαι ο... Steve!