30 Ιουλίου 2007

H ΚΤΜ και η ελληνική πραγματικότητα: "Μάααστοραα! Τσάκα ένα συμπλέκτη!"

Από το:

http://megaleio.blogspot.com



και κατόπιν αιτήματος φίλων του pelatis που είναι κάτοχοι ΚΤΜ λάβαμε την άδεια (ευχαριστούμε!) να αναρτήσουμε την ακόλουθη καταγγελία.
" Ναι, ΚΤΜ έχω, το 950 το adventure. Απο τότε που ήρθε η ΚΤΜ στην Ελλάδα δεν έχασαν ευκαιρία να φάνε τα γνωστά λαμόγια του χώρου. Και εξηγώ:
Αυτή η εταιρία με το που ήρθε, πραγματικά έφερε τα πάνω κάτω στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Ναι, τα ΚΤΜ όσο και να βγάζουν προβληματάκια, τα γουστάρουμε ατελείωτα. ΑΛΛΑ, βαρέθηκα να τσακώνομαι με τους μάστορες με τους υπεύθυνους στην ΚΤΜ κλπ. Παίρνεις ένα μηχανάκι ακριβό. ΟΚ. Ξέρεις από πριν ότι "παίζει" να σπρώξεις και χρήματα για βλάβες. ΟΚ -το γουστάρουμε παρ'όλα αυτά. Λες, εντάξει σοβαρή εταιρία είναι άρα θα με στηρίξει. Και όταν τύχει το πρώτο πρόβλημα καταλαβαίνεις πόσο μπινέδες είναι όλοι τους. Ο ένας μάστορας κράζει τον άλλο, η ΚΤΜ το ξέρει ότι είναι όλοι χάλιες και δεν κάνει τίποτα γι'αυτό. Και αυτό γιατί το ελληνικό δαιμόνιο λέει: αφού πήρε ΚΤΜ θα έρθει σε μένα τον εξουσιοδοτημένο να το φτιάξει, άρα στα π@π@ρι@ μου γιατί με έχει ανάγκη. Κι αν δεν έρθει σε μένα θα πάει στον Κίτσο ή στο Μήτσο (όχι τον blogger χαχα) που είναι εξουσιοδοτημένος να το φτιάξει, οπότε πάλι ανάμεσά μας θα το συντηρήσει το μοτόρι.
Και λέω ρε παιδιά, αφού όλοι τους είναι λαμόγια, γιατί γνωρίζουν οτι εξαρτάσαι απο αυτούς και δουλεύουν όπως δουλεύουν:
1. Γιατί η ΚΤΜ τους αφήνει να δουλεύουν με αυτό τον τρόπο;
2. Με ποια κριτήρια γίνονται εξουσιοδοτημένο συνεργείο;
3. Γιατί δεν υπάρχουν ανταλλακτικά σε stock στην ΚΤΜ και σε κάθε πρόβλημα πρέπει να περιμένουμε από Αυστρία να έρθουν; και μιλάμε πχ για πρόβλημα συμπλέκτη που ΟΛΑ τα 950 βγάζουν. Αφού βλέπετε ρε άχρηστοι οτι είναι σοβαρό το πρόβλημα και χρειάζονται ανταλλακτικά συνέχεια, γιατί δεν κρατάτε ένα stock;
4. Τα συνεργεία (εξουσιοδοτημένα) δρουν ανεξέλεγκτα και κάνουν ότι θέλουν. Και λέω: Είναι τόοοοοοσο δύσκολο να φτιαχτεί μια επιτροπή απο την ΚΤΜ που θα ελέγχει τη δουλειά των μαστόρων; που θα επιβλέπει και θα αξιολογεί ανα τακτά διαστήματα τα συνεργεία; που θα καταγράφει τα προβλήματα των ιδιοκτητών για να βρίσκει λύσεις;

Συμπέρασμα;
Μάλλον οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται ούτε για τις πωλήσεις τους, ούτε για τους πελάτες τους. Δεν εξηγείται αλλιώς. Γιατί γνωρίζουν ήδη οτι το ΚΤΜ πουλάει μόνο του μιας και το στηρίξαμε και το πιστέψαμε απο τότε που πρώτο ήρθε στην Ελλάδα.
Κάτι πρέπει να γίνει και προσωπικά ήδη ετοιμάζω επιστολές για την ΚΤΜ στην Αυστριά με ονόματα και καταστάσεις που βέβαια θα προωθηθούν μέσω δικηγόρων.
Αυτά, γιατί τσαντίστηκα πρωί πρωί..."

korkodeilas

2 σχόλια:

Κορκόδειλας είπε...

ρε pelati δεν ερχεσαι μαζί μου το χειμώνα που θα παω Αυστρία να κάνουμε πρόταση στην ΚΤΜ να αλλάξει διεύθυνση και να την πάρουμε εμεις? χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Why not?!
Να τα κάνουμε χειρότερα απ' ό,τι είναι αποκλείεται. Οπότε...
Αν είχαμε μόνο και κάποια οικονομική επιφάνεια...