16 Ιουλίου 2007

Όχι εκπτώσεις στη νοημοσύνη μας!

Τι περίεργο, οι εκπτώσεις ξεκινούν όταν ο εν δυνάμει καταναλωτής κάνει χρήση της κανονικής του άδειας και βρίσκεται σε κάποια παραλία και τελειώνουν ακριβώς όταν επιστρέφει και πάλι σπίτι του.
Σύμφωνοι δεν απουσιάζουν όλοι, όλο αυτό το διάστημα, ούτε όλοι πηγαίνουν διακοπές. Αλλά αυτοί που δεν έχουν χρήματα για διακοπές, συνήθως δεν έχουν χρήματα και για αγορές.
Και ρωτώ εγώ λοιπόν, σε ποιους απευθύνεται η αγορά με την εφαρμογή των εκπτώσεων κατά το χρονικό αυτό διάστημα; Τι προσδοκούν οι επιχειρηματίες από αυτό το «παραμύθι» το οποίο συντηρείται με τις ευλογίες του Υπουργείου Ανάπτυξης; Και εάν προσδοκούν πραγματικά να τονώσουν την αγορά, γιατί «κρύβουν» το καλό εμπόρευμα, γιατί «εξαφανίζουν» τα συνήθη νούμερα των ρούχων και γιατί εν τέλει ο έρμος καταναλωτής -εάν υποθέσουμε ότι περιμένει τις τελευταίες ημέρες του Ιουλίου να ψωνίσει τα καλοκαιρινά του- δεν μπορεί να βρει τίποτα της προκοπής κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων;
Ωστόσο, όσοι αναζητήσουμε την τύχη μας αυτή την περίοδο θα συναντήσουμε πολλά στραβά και ανάποδα. Ψευτοεκπτώσεις, υπέρογκες παλαιές τιμές και πολλά τεχνάσματα από πολλές επιχειρήσεις που θέλουν να βάλουν... χέρι στη τσέπη μας.
Ας καταγγείλουμε επιτέλους τους κακούς επαγγελματίες ώστε να καταλάβουν ότι
εμείς δεν κάνουμε εκπτώσεις στη νοημοσύνη μας!

Pelatis

2 σχόλια:

Πίπης είπε...

Να θυμάστε ότι είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η διπλή αναγραφή τιμών. Δηλαδή ποια ήταν η τιμή του προιόντος πριν την έκπτωση και πως διαμορφώνεται τώρα με την έκπτωση. Επίσης καλό θα είναι να επιβεβαιώνετε ότι η διαφορά της τιμής αναλογεί στο ποσοστό % της έκπτωσης που ανακοινώνεται από την επιχείρηση.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ σωστό το post και για του λόγου το αληθές, να ποιες είναι οι δηλώσεις του προέδρου της Ενωσης Καταναλωτών Ελλάδος για τις εκπτώσεις, Μιχάλη Τσιφάκη,στον ALPHA 989 σχετικά με την περίοδο των εκπτώσεων:
«Πιστεύω ότι κινείται σε λάθος κατεύθυνση αφού ήδη λείπουν οι μισοί καταναλωτές από την Αθήνα. Θα προτιμούσα οι εκπτώσεις να είναι από τον Ιούνιο μέχρι και τέλος Ιουλίου. Δυστυχώς όμως δεν αποφασίζουμε εμείς για αυτό. Τα πράγματα έχουν να κάνουν με το Υπ. Ανάπτυξης και τους εμπορικούς συλλόγους. Ο καταναλωτής είναι πάντα στο περιθώριο και στη γωνία».