Η εξοργιστική κατάσταση με την (προς τα πάνω, εννοείται) διαφορά τιμής από τα ράφια στο ταμείο στους κολοσσούς του λιανεμπορίου δεν έχει διορθωθεί.
Το φούσκωμα του λογαριασμού στη σούμα στο ταμείο, παραμένει το προσφιλές χόμπι αρκετών μεγάλων του χώρου. Ιδιαίτερα δε, των "Α-Β" και "Spar".
Η διαφορά όμως είναι πως στον "Βασιλόπουλο" τα χρήματα -μετά την αναγγνώριση του... σφάλματος- επιστρέφονται πάραυτα και με συνοπτικές διαδικασίες, ενώ στα "Spar" από πολύ δύσκολα ως καθόλου.
Το θέμα είναι πως το τσεκάρισμα του λογαριασμού είναι σπάνιο φαινόμενο στην Ελλάδα. Και πως να μην είναι; Ποιος θα κάτσει τώρα να διασταυρώνει τις τιμές... 68 διαφορετικών ειδών, μία προς μία, Σάββατο πρωί με τους επόμενους στην ουρά να σπρώχνουν; Κι όμως, δεν υπάρχει άλλος τρόπος.
Σε σοβαρότητα τώρα του παραπτώματος, έχουμε από πταίσμα (κανά δυο ευρωλεπτά συν στο ταμείο) έως κακούργημα (στα 3 το 1 δώρο με το δώρο "φαγωμένο" από τη μαρμάγκα).
Μυαλό δείχνουν να έχουν βάλει μόνο τα "Carrefour" -κάθε λάθος "χτυπημένο" από τον "αναγνώστη" των barcodes είδος το χαρίζουν.
Το κολάσιμο και απογοητευτικό του πράγματος, είναι η συχνότητα των κρουσμάτων. Κάθε δεύτερη ή τρίτη επίσκεψη κάποιο barcode θα χρεώσει άλλα αντί άλλων. Μοναδική αυτοάμυνα το ξεψάχνισμα του λογαριασμού πριν από την (ηρωική) έξοδο. Τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στα ακριβότερα είδη.
Bakalogatos
25 Ιουνίου 2007
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
Αν θέλετε μπορείτε να κάνετε τις καταγγελίες αυτές και στο www.katagelies.gr βάζοντας εφόσον το επιθυμείτε και link για το site σας. Εμείς θα φροντίσουμε να γίνουν οι κατάληλες ενέργειες για να κινηθεί ο τροχος του κρατικού μηχανισμού όπως έχουμε κάνει πολλές φορές στο παρελθον. Μόνο άν είμαστε ενωμένοι απέναντι στην απάτη, και γενικά στα κακώς κείμενα θα μπορέσουμε να έχουμε αποτέλεσμα. Αν συμφωνήσετε θα κάνουμε και embend to site σας (είδος link)
Εδω στην Καβάλα κάθε άλλο παρά μυαλό φαινεται ότι έχουν βάλει τα Carrefour. Μπορεί πάνω απο τα ταμεία να αναγράφεται ότι αν βρεθεί προϊόν με διαφορά τιμής μεταξύ ραφιού - ταμείου σου το χαρίζουν, κάθε άλλο παρά αυτό συμβαίνει όταν σου τύχει (σε εμένα προσωπικά 2 φορές). Απλά σου λένε ότι πρόκειται για λάθος του υπαλλήου που είναι υπέυθυνος για το συγκεκριμένο τμήμα. Και φυσικά ούτε χρήματα σου επιστρέφουν, ούτε το προϊόν σου χαρίζουν!
Δημοσίευση σχολίου