21 Νοεμβρίου 2007

ΕΦΕΤ και Κουραφέξαλα-Ποιος ΕΦΕΤ;

Η ιστορία ξεκινά από τον Αύγουστο του 2006 όταν στην Πέρδικα Θεσπρωτίας (κοντά στα Σύβοτα) όπου και παραθέριζα, γευματίσαμε σε ένα εστιατόριο της πλατείας ονόματι "Ο ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ".

Στα κεφτεδάκια που παραγγείλαμε βρήκα μια τηγανισμένη βρωμούσα!!! Σε σχετικό παράπονο που έκανα στην μαγείρισσα μου απάντησε "... και εσύ βρε θηρίο που το πήρε το μάτι σου;" Εννοείται ότι και από τον καταστηματάρχη δεν έβγαλα άκρη καθώς είχε και το θράσος να μου πουλήσει τσαμπουκά.

Από Σεπτέμβρη που γύρισα και έκανα την σχετική καταγγελία μου στον ΕΦΕΤ, με παραπέμπουν από την Σκύλα στην Χάρυβδη και αισίως μέχρι τώρα 20-11-2007 δεν έχω καμία επίσημη απάντηση για την υπόθεσή μου.

Ακόμα και μετά από επανειλημμένες προσπάθειες επικοινωνίας μου με τον ΕΦΕΤ, είμαι εν αναμονή.

Άρα για ποιόν μηχανισμό και για ποιoν έλεγχο μιλάμε; Ποιον ΕΦΕΤ; Έχω άδικο να τους κράζω;;;;;

Η Ζοχαδιασμένη

2 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

ΤΟ γράφουν και οι ίδιοι στη σελίδα τους. Έχουν καταντήσει απλοί διεκπεραιωτές ανύπαρκτων υποθέσεων και υποσχέσεων. Κρίμα.

a.c. είπε...

Δυστυχώς δεν είναι ο ΕΦΕΤ που ήταν κάποτε, έχει πέσει πολύ απαξίωση.


Οι υπάλληλοι του ΕΦΕΤ μιλάνε για διάλυση του φορέα

http://www.agronews.gr/common_files/
eap_static/EEAVuZEEpVBDFMMZnX.php