20 Οκτωβρίου 2007

"Σύνδεσέ το, το... τιμημένο!"

Αγόρασα το πακέτο (το απλό) Adsl in a box της Forthnet από γνωστό κατάστημα. Αρχές Αυγούστου στέλνω την αίτηση προς την εταιρία για να ενεργοποιήσει τη σύνδεσή μου.
Είναι τώρα 20 Οκτωβρίου και φυσικά δεν έχω ίντερνετ... Γιατί;

Μετά από αλεπάλληλα τηλεφωνήματα στη Forthnet από τα τέλη Αυγούστου όλες οι τηλεφωνήτριες μου έλεγαν πως η σύνδεση με το ίντερνετ αργεί. Και ξέρουμε όλοι πόοοοοση ώρα χρειάζεται για να πιάσεις γραμμή... Τέλος πάντων, κάποια στιγμή αρχές Οκτωβρίου, τηλεφωνήτρια της εταιρίας παραδέχθηκε πως η αίτησή μου έχει ΧΑΘΕΙ και για αυτό αργεί -συνήθως η σύνδεση είναι διαθέσιμη σε δύο εβδομάδες.

Το καλύτερο όμως, δεν είχε έρθει ακόμη. Έχω δώσει 117 ευρώ, στην ουσία χαμένα. Η συγκεκριμένη κυρία για να με κατευνάσει προφανώς, μου είπε ότι θα μου στείλει με φαξ νέα αίτηση για να την ξαναστείλω στην Forthnet και πως θα επιληφθεί του θέματός μου η ίδια ώστε μέσα σε 5 ημέρες να έχω σύνδεση. Φυσικά, τέτοιο φαξ δεν έλαβα ποτέ.

Μετά από μερικές ημέρες, ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΩ τηλ. και ζητώ τη συγκεκριμένη κυρία. Η νέα τηλεφωνήτρια αρνείται να μου την δώσει(!), της εξηγώ πως μόνο εκείνη γνωρίζει το θέμα μου, αλλά τίποτα. Εξηγώ για 6η φορά σε τηλεφωνήτρια της εταιρίας την κατάστασή μου και τι λέτε ότι παίρνω ως απάντηση; "Όντως έχει καταγραφεί η αγορά σας, όντως έχει χαθεί η αίτησή σας, αν θέλετε σας στέλνω με φαξ νέα (αίτηση), αλλά σύνδεση θα έχετε σε 3 εβδομάδες! Μιλάμε για τέλη Νοεμβρίου δηλαδή!

Εκεί το ψιλοέχασα. Μιλάμε για εμπαιγμό. Ζητώ από την τηλεφωνήτρια να μου δώσει κάποιον υπεύθυνονα κάνω τα παράπονά μου και αρνείται! Τι κάνεις μετά από αυτό; Της είπα πως θέλω τα χρήματά μου πίσω. Έγραψα ένα e-mail στην Forthnet αλλά ακόμα με... γράφουν. Έχω σημειώσει τα ονόματα και των δύο κυριών με τις οποίες μίλησα, αλλά δεν υπάρχει κανένας υπεύθυνος για να αναλάβει το θέμα. Η Forthnet προφανώς δεν ξέρει τι σημαίνει η λέξη ΥΠΗΡΕΣΙΑ.

1ον Πώς γίνεται να χαθεί η αίτηση;
2ον Γιατί επί δύο μήνες μου έλεγαν ότι δεν τρέχει τίποτα, απλά η σύνδεση αργεί;
3ον Γιατί δεν μου έστειλαν ποτέ το γ@#%!ένο το fax?
4ον Γιατί δεν με άφησαν να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο; Δεν υπάρχει κανείς;
5ον Γιατί πρέπει να χάνω χρόνο, χρήμα και υπομονή για να παίρνω τηλ στην Forthnet για εξηγήσεις;
6ον Γιατί με κοροϊδεύουν; Δεν καταλαβαίνουν ότι εγώ όχι μόνο θα πάρω τα χρήματά μου πίσω, αλλά και ποτέ ξανά δεν θα ασχοληθώ με την Forthnet;

sorite

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το πόσο "αλλού" γενικά είναι η Forthnet φαίνεται από το γεγονός ότι τη στιγμή που Διαδίκτυο και παραδοσιακά μίντια έχουν πλημμυρίσει από αγανακτισμένους πελάτες της, η εταιρία ούτε φωνή ούτε ακρόαση.

Με αυτή τη συμπεριφορά σε άλλη χώρα της Ε.Ε. θα είχε (αναγκαστεί να) κατεβάσει ρολά προ πολλού.
Παίδες, προσοχή μόνο τώρα που οι γιορτές πλησιάζουν μην πέσετε στην παγίδα των¨"δώρων" -μπορείτε να είστε σίγουροι ότι η Forthnet θα κάνει ντεμαράζ προσφορών. Ελπίζω το χάλι της εταιρίας μέχρι τότε να έχει ξεμπροστιαστεί από το πανελλήνιο.

Ανώνυμος είπε...

η forthnet δυστυχως ειναι η πρωτη "φουσκα" του διαδικτιου στην ελλαδα

δηθεν θα παρειχε 24 mbps σε ολους τους πελατες της, αλλα εαν δεν εισαι διπλα σε "κομβο"του οτε, θα πληρωνεις το ιδιο ποσο με ολους τους αλλους, αλλα θα απολαμβανεις την μιση ταχυτητα

πολλοι την εχουν πατησει...για αυτο προσοχη

Ανώνυμος είπε...

Γαμ@ την ευρυζωνικότητά μου, το κέρατό μου...

Ανώνυμος είπε...

Επισης εκει στην forthnet να παψουν να προσαπτουν κατηγοριες στον ΟΤΕ σχετικα με την καθυστερηση παραλαβης και διεκπεραιωσης αιτησης συνδεσης με το ιντερνετ η μεταφορα γραμμης (φορητοτητα). Η οτι δηθεν η αιτηση εχει χαθει στον ΟΤΕ. ο ΟΤΕ διεκπεραιωνει αμεσως ολες τις αιτησεις, δεν βλεπει ανταγωνιστικα κανεναν παροχο και δεν σαμποταρει πελατες που θελουν να φυγουν απο τον ΟΤΕ.
Γενικοτερα εκει στην forthnet να βουλωσουν το στομα τους και να μην ανακατευουν και αναφερουν τον ΟΤΕ ως αιτια προβληματων.

Ανώνυμος είπε...

Λυσεις υπάρχουν. 1η λύση: Κάνεις επώνυμη καταγγελία στο συνηγορο του καταναλωτη: http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_CVs.html

Θα εκπλαγείς απο την ταχυτητα και αποτελεσματικότητα της αντιδρασής τους. Εμενα με βοηθησαν πολύ με την forthnet που ειχα τα ιδια προβληματα. Εκει μπορεις να διεκδικισεις και επιστροφες χρηματων

2η λύση: Πηγαίνεις στα κεντρικά της forthnet στη Συγγρού. Εκει θα βρεις και το τ/φ τους κεντρο με τις 3-4 συνολικά τηλεφωνητριες - έχουν μονο 2 σε καθε βαρδια για την εξυπηρετηση όλων των καταναλωτων - μαζί με καποιον υπεύθυνο. Χώσ' τα τους εκει αυτοπροσωπος.

Ανώνυμος είπε...

Den eheis Forthnet? ...Sothikes!!

Ανώνυμος είπε...

Η εν λόγω εταιρία έχει αυτό που λέμε έξωθεν... κακή μαρτυρία! Κοινώς, είναι για τα πανηγύρια. Απλά ξεγελάει τον κοσμάκη -όπως η ΚΛΩΝΑΤΕΞ στη Σοφοκλέους, λίγο προτού την πάρει ο διάολος...

Ανώνυμος είπε...

Εγώ έβαλα OTE σε 4 ημέρες. Μόνο 1Μ (και λίγο ακριβότερο) αλλά δεν πέφτει ποτέ και κατεβάζει (τις καλές ώρες) καρφωμένο στα 100+
Φοβερή εξυπηρέτηση.

Ανώνυμος είπε...

kati paromoio synebei kai sti diki mou periptosi. Meta apo diamartyries mou (kai anamoni 2 minon gia ti sindesi), mou tilefonisan oti mboro na epistrepso to adsl sto katastima apo opou to agorasa, alla otan piga sto katastima mou eipan oti den exoun enimerothei...

ksereis mipos basei poias nomikis epixeirimatologias tha diekdikiso tin epistrofi?

Ανώνυμος είπε...

ForthnetFORnever

Εν συντομία η περιπετεια μου - για να μην την πατήσετε.
Κατά τη έρευνα αγοράς η forthnet και το ΠΛΑΙΣΙΟ με διαβεβαιωναν οτι η συνδεση θα πραγματοποιηθεί σε 3 εβδομαδες - οι πελατες μας συνδέονται σε 2 βδομάδες το αργότερο 3 μου έλεγαν.
Αγορα πακέτου 24MBPS στις 24 Σεπτ απο το ΠΛΑΙΣΙΟ (129 Ευρώ για το 6μηνο). Αιτηση 25 Σεπτ. 2007. Τους παιρνω τηλεφωνο μετα απο 25 μέρες. Απάντηση ότι έχει καταχωρηθεί η αίτηση αλλά λόγω προβλήματος με τον ΟΤΕ δεν εχει δεσμευτεί πόρτα. Κάθε φορα που τους έπαιρνα τηλέφωνο άκουγα και διαφορετική ιστορία: άλλη φορά ο OTE επέστρεψε την αίτηση, άλλη φορά ότι η VIVODI - ο προηγούμενος πάροχος - δεσμεύει τη γραμμή κτλ
Αποτέλεσμα πάνω από ένα μήνα χωρίς ΑDSL. Συμβουλή: μακριά από forthnet, εάν ήδη έχετε ADSL μην διακόψετε τη σύνδεση

Κωστας

Ανώνυμος είπε...

Τους έριξε στο κεφάλι η ΕΕΤΤ.
Αν και, 350 χιλιάρικα είναι μάλλον ψιλά για τα λαμόγια της Forthnet...

Ανώνυμος είπε...

Εγω εχω 3play, εκανε 3 μηνες να ενεργοποιηθει! Νομιζω πως εχουν πολλες αιτησεις και δεν εχουν την ικανοτητα και το μεγεθος να ανταποκριθουν! Εχω 12Mbps σταθερα και σπανια κλειδωνει πιο κατω και ολα αυτα στα 40€ το μηνα! Διαβασα πιο πανω καποιος ειναι ευτυχισμενος με 1 Μbps και το πληρωνει και ακριβοτερα απο μενα!!! Δε νομιζω πως ειναι λυση αυτη. Ο ΟΤΕ εχει τη δυνατοτητα και την ικανοτητα να προσφερει πολυ καλυτερες υπηρεσιες και πρεπει να το κανει, αλλιως θα προτιμω μικροτερο παροχο που θα μου αργισει τη συνδεση αλλα το κοστος θα ειναι μικροτερο.