05 Οκτωβρίου 2007

Το Μαγαζάκι του Τρόμου!

Φίλοι του pelatis, δύο κουβέντες για ένα απίστευτο κατάστημα στο 139 της ΠΑΘΕ -στο ρεύμα προς Αθήνα. Στο πρατήριο της DRACOIL λοιπόν, βρίσκεται ένα λυόμενο -πώς να το χαρακτηρίσω- μίνι μάρκετ, τυροπιτάδικο, ...φαρμακείο, πραγματικά δεν ξέρω.
Όχι μόνο δεν ξέρω, αλλά δυσκολεύομαι να περιγράψω και το κατάστημα -μιλάμε για εμπειρία μεταφυσικού επιπέδου.

Τι είδα στα περίπου 120 δευτερόλεπτα που άντεξα εντός του;
Πράματα και θάματα, μέχρι και έναν ρυπαρό υποτυπώδη χώρο εστίασης. Πάμε στοίχημα πως ο μάγκας δεν έχει άδεια να σερβίρει φαγητό;

Φαγητό που σου εξασφαλίζει κρεβάτι στην εντατική, τρομαγμένο προσωπικό από βαλκανικές χώρες -με βλέμμα που θύμιζε σκλάβες του sex στην Μπανγκόγκ, χωρίς πλάκα- βρώμα και δυσωδία, και πολλά άλλα.

Τυροπιτοειδή από (κρατηθείτε) 2,40 euros (!!), bounty, mars, twix στα (ω, ναι) 1,70! σοκολάτες (ανεξαρτήτως φίρμας) στα 2,50 και κασερόπιτες που είχαν τη γεύση μπετόν αρμέ...
Αυτό το μέρος, πέρα από το να είναι είναι παράνομο από τα θεμέλια μέχρι τα ελλενίτ της οροφής, είναι ένας θλιβερός αναχρονισμός, που μου θύμισε μια Ελλάδα που όλοι θέλουμε να ξεχάσουμε.

Καταλαβαίνετε το... γδάρσιμο που περιμένει τους επιβάτες λεωφορείων που θα σταματήσουν εκεί, και στην τελική πού είναι η Αγορανομία, το Υγειονομικό, η Αστυνομία; Δε μπορεί αυτό το χαμαιτυπείο να έχει οποιαδήποτε άδεια!

Θα μου πείτε βέβαια, γιατί ρε μεγάλε σταμάτησες; Γιατί το "Olympus Plaza" απέχει περίπου 50 χλμ. και το στομάχι μου είχε βγει παραπονούμενο. Τώρα βέβαια, έχοντας την αίσθηση πως συμμετείχα σε ταινία τρόμου -γιατί τέτοια μου θύμισε το σκηνικό στην (μπρρρρρρ...) DRACOIL, αν μου ξανασυμβεί, θα κάνω το σ@#$ό μου παξιμάδι μέχρι το πρώτο ανθρώπινο πιτ-στοπ.

olvios

Δεν υπάρχουν σχόλια: