27 Φεβρουαρίου 2008

Τα Χούγια της Shell - και στο Ντίζελ!

Για όσους δεν γνωρίζουν, το εταιρικό φιρμάνι της Shell προστάζει "παρελκυστικές πρακτικές παντού". Με αυτό εννοώ ότι πανελλαδικά, αν δεν μιλήσεις, θα προσπαθήσουν να σου πουλήσουν το ακριβότερο διαθέσιμο καύσιμο, στην υψηλότερη δυνατή τιμή. Το V-Power παραμύθι, δεν αφορά μόνο τη βενζίνη.

Πριν από μερικές ημέρες, στην Ε.Ο. Πατρών-Πύργου, σταματάω σε πρατήριο της εν λόγω εταιρίας για ανεφοδιασμό. Επειδή το διπλοκάμπινο που οδηγώ κινείται με ντίζελ, πλησιάζω την αντίστοιχη αντλία. Ο υπάλληλος αρχίζει το γέμισμα, κάποια στιγμή κοιτάζω την τιμή ανά λίτρο, και μετά βίας αποφεύγω το έμφραγμα!

Διαφορά από αυτό που είχα δει στην είσοδο του πρατηρίου, κάπου (συν) 15 ευρωλεπτά ανά λίτρο!! Εμ, βέβαια, αφού ο λεβέντης έβαζε V-Power (ή όπως στο δι..λο το λένε) Diesel!!
"Σταματήστε αμέσως, και πείτε μου τι ακριβώς κάνετε;!"
"Ντίζελ δεν ζητήσατε;"
"Ακριβώς, όχι αυτό το Power-πανάκριβο-πράμα!"
"Ξέρετε, το... απλό το βάζουμε συνήθως σε φορτηγά"
"Αν ήθελα ντίζελ με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε θείο, θα το είχα ζητήσει - αφήστε τις εξυπνάδες..."

Αυτή η εταιρία, συνεχίζει...αγέρωχα να εξαπατά τους καταναλωτές, χωρίς να ιδρώνει το αυτί κανενός. Σε λίγο θα βάζουν και πετρέλαιο θέρμανσης V-Power Racing!

Δ.Κ.

05 Φεβρουαρίου 2008

Κλειδαριές για Αετονύχηδες

Θα ήθελα απλά να μοιραστώ μαζί σας αυτό που όλα τα κλεφτρόνια της Ελλάδας, οι κλειδαράδες και η αστυνομία ξέρουν αλλά κανείς δεν μπήκε στον κόπο να μας πει.

Πρόσφατα έκλεισε μια Ελληνική εταιρία κατασκευής κλειδαριών ασφαλείας από την οποία, με κάποιο τρόπο διέρρευσαν σε κλεφτρόνια, κλειδιά πασπαρτού που ανοίγουν τις πόρτες "ασφαλείας" που οι περισσότεροι από εμάς έχουμε στα σπίτια μας προκειμένου να κοιμόμαστε ήσυχοι.

Το σχέδιο λειτουργεί ως εξής: μπαίνουν ανοίγοντας με το αντικλείδι και χωρίς να αναστατώσουν το σπίτι πέρνουν επιλεκτικά ό,τι τους λείπει. Μετά φεύγουν αφού κλειδώσουν πίσω τους την πόρτα. Αυτό συμβαίνει αρκετές φορές μέχρι
τελικά ο νοικοκύρης να αντιληφθεί την (επαναλαμβανόμενη) κλοπή.

Οι κλειδαριές της εταιρίας αυτής, με δεδομένο ότι φτιάχνονταν στην Ελλάδα και ήταν φθηνές, είναι αρκετά διαδεδομένες και χρησιμοποιήθηκαν από αρκετούς εργολάβους και αλουμινάδες.

Η φίρμα της εταιρίας ήταν "ATRA". Αν δείτε αυτό το όνομα
στο κλειδί, την κλειδαριά ή την πόρτα σας, αλλάξτε κλειδαριά άμεσα!

Γ.Γ.

Η Απάτη με το DVD του "Βήματος": Ο Λόρενς της Αραβίας... Season One!

Τελικά ζούμε σε μία χώρα όπου όλοι μας αντιμετωπίζουν ως ιθαγενείς πελάτες.

Την προηγούμενη Κυριακή το ΒΗΜΑ είχε προσφορά σε DVD την κλασική ταινία "Ο Λόρενς της Αραβίας". Πουθενά η εφημερίδα ή η συσκευασία του DVD δεν έγραφαν ότι πρόκειται για το πρώτο μέρος μόνο. Αυτό δυστυχώς το διαπίστωσα αφού έβαλα το δισκάκι να παίξει. Και σαν θαύμα σήμερα είδα διαφήμηση του ΒΗΜΑΤΟΣ για το δεύτερο μέρος του DVD την επόμενη Κυριακή.

Καλά δε ντρέπονται οι κύριοι του ΒΗΜΑΤΟΣ; Πρόκειται περί εξαπάτησης με μόνο σκοπό να μας αναγκάσουν να ξαναγοράσουμε την εφημερίδα τους για 2η συνεχόμενη Κυριακή. Μέχρι σήμερα τους θεωρούσα σχετικά σοβαρούς αλλά δηλώνω ότι επειδή και οι ιθαγενείς κάποια στιγμή ξυπνάνε από δω και πέρα καλύτερα να μου κοπεί το χέρι παρά να ξαναγοράσω την εφημερίδα τους!

Georgios Verroios
Bsc Biology
PhD, Msc in Ecological Management and Enviromental Technology
Botanical Institute-Plant Ecology, Department of Biology, University of Patras, Greece.

http://www.geocities.com/verroios

Ο "Γερμανός" Κάνει τους Πελάτες... "Τούρκους"!

Καλοκαίρι και το κινητό μου μάρκας Samsung έχει πρόβλημα και δεν δουλεύει η οθόνη.
Οπότε καταφεύγω στη λύση του Γερμανού που υποτίθεται ότι έχει τμήμα service και για να αποφύγω το ταξίδι στη Θεσσαλονίκη στην επίσημη αντιπροσωπεία της εταιρείας.

Ακολουθεί ο εξής διάλογος με τον υπάλληλο
Εγώ: έχει πρόβλημα η ταινία που συνδέει τη συσκευή με την οθόνη απ' όσο ξέρω.
Υπ: Αυτό δεν έχει σημασία. Εμείς θα πρέπει να αλλάξουμε όλη την οθόνη.
Εγώ: Μα γιατί εάν η οθόνη δεν έχει πρόβλημα...
Υπ: Δεν γίνεται. Πρέπει να αλλάξουμε και την οθόνη.
Εγώ: Τέλος πάντων. Πόσο θα το κρατήσετε;
Υπ. Για δέκα εργάσιμες ημέρες.
Εγώ: Και πόσο θα κοστίσει;
Υπ: Περίπου 60 με 70 ευρώ.
Έγώ: Καλώς. Σας το αφήνω λοιπόν.
Υπ: Μάλιστα ορίστε και η απόδειξη παραλαβής της συσκευής από εμάς. Να ξέρετε όμως εφόσον δεν δεχτείτε την επισκευή του θα πρέπει να πληρώσετε 9 ευρώ για τον έλεγχο.
Εγώ: Μάλιστα. Ας είναι...


Μετά από ένα ολόκληρο μήνα, και όχι 10 εργάσιμες φυσικά όπως είχε πει ο υπάλληλος του Γερμανού, και μετά απο πολλά τηλεφωνήματα τελικά μου έδωσαν την απάντηση.
Εγώ: Πόσο θα κοστίσει τελικά η επισκευή;
Υπ: 147 ευρώ!
Εγώ: Μα τόσα πολλά; Το πολύ 70 μου είπατε! Γιατί τι πρόβλημα έχει;
Υπ: Δεν δουλεύει η οθόνη.
Εγώ: Αυτό το ξέρω. Τι πρόβλημα όμως έχει;
Υπ: Σας είπα δεν δουλεύει η οθόνη...
Εγώ: Ναι αλλά αυτό σου το είπα εγώ. Γι' αυτό στο έφερα άλλωστε. Γιατί δεν δουλεύει η οθόνη;
Υπ: Α, δεν ξέρω... Δεν μας ενημέρωσαν από τη Samsung.
Eγώ: Από τη Samsung; Μα σε σένα το έφερα να το φτιάξεις. Όχι να το στείλεις στη Samsung!
Yπ: Απλά υπάρχει συνεργασία...
Εγώ: Καλώς. Δεν θέλω να το φτιάξετε. Και αργήσατε πάρα πολύ και είναι διπλάσιο το κόστος από αυτό που μου είπατε. Θα έρθω να το παραλάβω.


Πήγα τελικά στο κατάστημα και αρχίζει ο εκεί διάλογος.

Υπ: Είναι 10 ευρώ για τον έλεγχο.
Εγώ: Ποιον έλεγχο; Το ότι δεν δουλεύει η οθόνη το είπαμε. Εγώ στο είπα. Εσύ δεν φαίνεται να έκανες κανέναν έλεγχο.
Υπ: Εάν δεν πληρώσετε δεν μπορώ να σας το δώσω.
Εγώ: Πλάκα μου κάνεις; Δώσε μου ένα έγγραφο που να λέει ότι έχει αυτό και αυτό και σε πληρώνω. Αλλιώς σημαίνει ότι δεν το κοίταξες
Υπ: Μα το λέει εδώ. Ότι δεν δουλεύει η οθόνη.
Εγώ: Άντε... Τι λες τώρα; Το γιατί δεν δουλεύει η οθόνη θα μου το πεις όμως;

Με τα πολλά μου έδωσαν ένα τηλέφωνο παραπόνων στα κεντρικά της εταιρείας Γερμανός. Και η αποθέωση... Ο υπάλληλος για να μου τη σπάσει λέει ότι δεν μπορεί να μου βγάλει απόδειξη πληρωμής γιατί κόλλησε το σύστημα και να περάσω αργότερα. Του λέω κι εγώ πάρε τα λεφτά, δώσε μου το κινητό και σου φέρνω το χαρτί μετά. Η απάντηση όπως όλοι καταλάβατε ήταν ότι αν δεν του δώσω το χαρτί δεν έχει κινητό....

Αλλά έχει και συνέχεια...

Πήρα το κινητό μετά από μία ώρα, και κάλεσα τη γραμμή παραπόνων, ρωτώντας να μάθω γιατί πλήρωσα 10 ευρώ χωρίς να μου πουν τι είχε πραγματικά το κινητό. Μία κυρία εκεί υποσχέθηκε να κοιτάξει το θέμα. Την άλλη μέρα με κάλεσαν από την εταιρεία και η απάντηση: "Το κινητό σας είχε πρόβλημα στην οθόνη"...

Το τι πρόβλημα βέβαια ποτέ δεν έμαθα. Προφανώς γιατί ούτε το κοίταξαν ούτε ήξεραν τι πραγματικά είχε...

ΧΤ

03 Φεβρουαρίου 2008

Πετρέλαιο Θέρμανσης σε Τιμή "Ultimate"...

Έβαλα βενζίνη (σούπερ αμόλυβδη) την εβδομάδα που μας πέρασε από το πρατήριο της ΒΡ στο Περιστέρι και αποδείχθηκε ότι ήταν νοθευμένη: μετά από δύο χιλιόμετρα ο κινητήρας μου "άναψε" ένδειξη βλάβης και έκανε συνέχεια διακοπές.

Το συγκεκριμένο πρατήριο βρίσκεται στην Εθν. Μακαρίου απέναντι από το Ιατρικό του Περιστερίου που άνοιξε πρόσφατα, και δίπλα στην Τράπεζα Πειραιώς. Προσοχή....

Αντ. Π.