05 Φεβρουαρίου 2008

Ο "Γερμανός" Κάνει τους Πελάτες... "Τούρκους"!

Καλοκαίρι και το κινητό μου μάρκας Samsung έχει πρόβλημα και δεν δουλεύει η οθόνη.
Οπότε καταφεύγω στη λύση του Γερμανού που υποτίθεται ότι έχει τμήμα service και για να αποφύγω το ταξίδι στη Θεσσαλονίκη στην επίσημη αντιπροσωπεία της εταιρείας.

Ακολουθεί ο εξής διάλογος με τον υπάλληλο
Εγώ: έχει πρόβλημα η ταινία που συνδέει τη συσκευή με την οθόνη απ' όσο ξέρω.
Υπ: Αυτό δεν έχει σημασία. Εμείς θα πρέπει να αλλάξουμε όλη την οθόνη.
Εγώ: Μα γιατί εάν η οθόνη δεν έχει πρόβλημα...
Υπ: Δεν γίνεται. Πρέπει να αλλάξουμε και την οθόνη.
Εγώ: Τέλος πάντων. Πόσο θα το κρατήσετε;
Υπ. Για δέκα εργάσιμες ημέρες.
Εγώ: Και πόσο θα κοστίσει;
Υπ: Περίπου 60 με 70 ευρώ.
Έγώ: Καλώς. Σας το αφήνω λοιπόν.
Υπ: Μάλιστα ορίστε και η απόδειξη παραλαβής της συσκευής από εμάς. Να ξέρετε όμως εφόσον δεν δεχτείτε την επισκευή του θα πρέπει να πληρώσετε 9 ευρώ για τον έλεγχο.
Εγώ: Μάλιστα. Ας είναι...


Μετά από ένα ολόκληρο μήνα, και όχι 10 εργάσιμες φυσικά όπως είχε πει ο υπάλληλος του Γερμανού, και μετά απο πολλά τηλεφωνήματα τελικά μου έδωσαν την απάντηση.
Εγώ: Πόσο θα κοστίσει τελικά η επισκευή;
Υπ: 147 ευρώ!
Εγώ: Μα τόσα πολλά; Το πολύ 70 μου είπατε! Γιατί τι πρόβλημα έχει;
Υπ: Δεν δουλεύει η οθόνη.
Εγώ: Αυτό το ξέρω. Τι πρόβλημα όμως έχει;
Υπ: Σας είπα δεν δουλεύει η οθόνη...
Εγώ: Ναι αλλά αυτό σου το είπα εγώ. Γι' αυτό στο έφερα άλλωστε. Γιατί δεν δουλεύει η οθόνη;
Υπ: Α, δεν ξέρω... Δεν μας ενημέρωσαν από τη Samsung.
Eγώ: Από τη Samsung; Μα σε σένα το έφερα να το φτιάξεις. Όχι να το στείλεις στη Samsung!
Yπ: Απλά υπάρχει συνεργασία...
Εγώ: Καλώς. Δεν θέλω να το φτιάξετε. Και αργήσατε πάρα πολύ και είναι διπλάσιο το κόστος από αυτό που μου είπατε. Θα έρθω να το παραλάβω.


Πήγα τελικά στο κατάστημα και αρχίζει ο εκεί διάλογος.

Υπ: Είναι 10 ευρώ για τον έλεγχο.
Εγώ: Ποιον έλεγχο; Το ότι δεν δουλεύει η οθόνη το είπαμε. Εγώ στο είπα. Εσύ δεν φαίνεται να έκανες κανέναν έλεγχο.
Υπ: Εάν δεν πληρώσετε δεν μπορώ να σας το δώσω.
Εγώ: Πλάκα μου κάνεις; Δώσε μου ένα έγγραφο που να λέει ότι έχει αυτό και αυτό και σε πληρώνω. Αλλιώς σημαίνει ότι δεν το κοίταξες
Υπ: Μα το λέει εδώ. Ότι δεν δουλεύει η οθόνη.
Εγώ: Άντε... Τι λες τώρα; Το γιατί δεν δουλεύει η οθόνη θα μου το πεις όμως;

Με τα πολλά μου έδωσαν ένα τηλέφωνο παραπόνων στα κεντρικά της εταιρείας Γερμανός. Και η αποθέωση... Ο υπάλληλος για να μου τη σπάσει λέει ότι δεν μπορεί να μου βγάλει απόδειξη πληρωμής γιατί κόλλησε το σύστημα και να περάσω αργότερα. Του λέω κι εγώ πάρε τα λεφτά, δώσε μου το κινητό και σου φέρνω το χαρτί μετά. Η απάντηση όπως όλοι καταλάβατε ήταν ότι αν δεν του δώσω το χαρτί δεν έχει κινητό....

Αλλά έχει και συνέχεια...

Πήρα το κινητό μετά από μία ώρα, και κάλεσα τη γραμμή παραπόνων, ρωτώντας να μάθω γιατί πλήρωσα 10 ευρώ χωρίς να μου πουν τι είχε πραγματικά το κινητό. Μία κυρία εκεί υποσχέθηκε να κοιτάξει το θέμα. Την άλλη μέρα με κάλεσαν από την εταιρεία και η απάντηση: "Το κινητό σας είχε πρόβλημα στην οθόνη"...

Το τι πρόβλημα βέβαια ποτέ δεν έμαθα. Προφανώς γιατί ούτε το κοίταξαν ούτε ήξεραν τι πραγματικά είχε...

ΧΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια: