21 Ιουλίου 2008

Η Παράξενη Αριθμητική της Sato

Όταν το φυλλάδιο που φιλοξενείται στις Κυριακάτικες εφημερίδες "φωνάζει" για έκπτωση 50% σε όλα τα είδη της εταιρίας "Entos by SATO" αντιλαμβάνεστε πως το δέλεαρ είναι μεγάλο για κάθε νοικοκυριό που θέλει να καλύψει τις ανάγκες του με πραγματικά οικονομικές λύσεις.

Έσπευσα και εγώ πρώτη μέρα των εκπτώσεων να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία και να αγοράσω έναν καναπέ μισοτιμής! Ναι, βρήκα αυτό που ήθελα και ναι κόστιζε όσο υποσχόταν το διαφημιστικό φυλλάδιο της εταιρίας. Αλλά δεν αγόρασα! Αντιστάθηκα ως καταναλωτής απέναντι στους παρακάτω παράλογους –έως καταχρηστικούς- όρους που διέπουν μια αγοραπωλησία στα καταστήματα της "Entos by SATO":

1. Προεξόφληση του συνολικού ποσού των αγορών τη στιγμή της παραγγελίας, ανεξάρτητα από το διάστημα που θα μεσολαβήσει μέχρι την παράδοση.

Δηλαδή τα θέλουν όλα στο "χέρι" έτσι ώστε ο πελάτης να μην μπορεί να έχει καμία αντίρρηση ή απαίτηση στη συνέχεια, ακόμα και τη στιγμή της παράδοσης όπου πολλές φορές φθάνει σπίτια μας ένα ελαττωματικό προϊόν. Πως μπορώ να αντιδράσω εγώ ως αγοραστής εάν μου πουν ξαφνικά πως θα καθυστερήσει η παράδοση, ή πως δεν υπάρχει το ύφασμα που θέλω για τον καναπέ ή εάν το έπιπλο που μου παρέδωσαν είναι χτυπημένο; Δυστυχώς τη στρατηγική της προεξόφλησης την ακολουθούν και άλλες επιχειρήσεις όπως για παράδειγμα η Neoset.

2. Χρέωση υπέρογκων ποσών ως έξοδα μεταφοράς που κυμαίνονται συνήθως στο 8% του συνόλου των αγορών και επί της αρχικής –προ έκπτωσης- τιμής του κάθε προϊόντος!

Αντιλαμβάνεστε πως το επιπλέον 8% που καλούμαστε να πληρώσουμε στην πορεία, "ψαλλιδίζει" την έκπτωση των 50% που διαφημίζει η εταιρία κατά πολύ μεγαλύτερο ποσοστό. Για παράδειγμα, για αγορές συνολικής αξίας 2.000 ευρώ η εταιρία ζητά έξοδα μεταφοράς 160 ευρώ! Αυτά από έναν και μόνο πελάτη και ανεξάρτητα από το πόσους πελάτες θα εξυπηρετήσει το συγκεκριμένο δρομολόγιο του φορτηγού που θα περάσει και από το δικό μας σπίτι!

3. Χρόνος παράδοσης μεταξύ 9 το πρωί με 5 το απόγευμα. Δηλαδή ακριβώς τις ώρες που βρίσκεται ένας εργαζόμενος στη δουλειά του.

Όταν επέμεινα για περισσότερες διευκρινήσεις σχετικά με το χρόνο παράδοσης, μου είπαν λίγο-πολύ πως γίνεται μια συνεννόηση με τα συνεργεία παράδοσης ώστε να μην περιμένω όλο το 8ωρο(!) αλλά ένα διάστημα 3-4 ωρών! Με συμβούλεψαν(!) ωστόσο πως ήταν καλύτερα να πάρω… ρεπό από τη δουλειά μου! Δηλαδή για να αγοράσω από τα "Entos by SATO" θα πρέπει να υπολογίσω και ένα χαμένο μεροκάματο;

4. Διαθεσιμότητα προϊόντων

Ήταν κάτι που το είχα ακούσει και παλαιότερα από άλλους και είχα την ευκαιρία να το διαπιστώσω και μόνος μου. Ούτε τα μισά από τα προϊόντα που –διαφημίζει πως- πουλάει η "Entos by SATO" δεν είναι πραγματικά διαθέσιμα για τον καταναλωτή, για διάφορους λόγους. Οι δικαιολογίες που ακούς όταν φτάνεις στο "δια ταύτα" της αγοράς είναι πολλές και διάφορες αλλά καθόλου πειστικές! Το ένα προϊόν σταμάτησε να το βγάζει, στο άλλο προϊόν δεν υπάρχει πλέον stock στις αποθήκες, κ.α.

Οι 7 ημέρες παράδοσης που διαφημίζει η εταιρία έχει να κάνει άμεσα με τη διαθεσιμότητα στις αποθήκες. Αλλά πώς να αρκούν τα αποθέματα όταν για παράδειγμα υπάρχουν μόλις 25 "κομμάτια" του καναπέ που θέλεις, σε μία μόνο αποθήκη η οποία εξυπηρετεί όλα τα καταστήματα της ελληνικής επικράτειας;

Κ.Σ.

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ute mia drahmi stus apateones...!
afti nomizun pos zume sto 1960 k pos klevodas tha vgalun lefta apo to eborio...
nomizun oti imaste agramata horiatakia...
ute mia drahmi!
ute cents!!
ftiakste oli ton diko sas tiresia k valte tus mesa.
disfimiste tus padu k diadoste to...
etsi thelun i apateoniski kutoponiri !

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς Δέν ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΕΙ!!! ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ Γιατί όλοι αυτοι (επιχειρηματίες) απειλούν ότι θα στείλουν εργαζόμενους στον ΟΑΕΔ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΜΑΚΡΙΑ!!!!! ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ SATO GROUP ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ!!

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΚΡΙΑ!!! πρόκειται περί ΜΑΦΙΟΖΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ που κοροιδευουν τους καταναλωτές
Δυστυχώς εγώ "επεσα" στο τυράκι τους(ΛΟΓΩ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΤΑ ΗΘΕΛΑ ΓΙΑ ΕΞΟΧΙΚΟ) και περίμενα 40 ημέρες για να μου κλείσουν ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΤΟΥΣ(ΕΛΕΥΣΙΝΑ) ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΩΝΑΝ 70€ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ!! ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ!!! 40 ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΩ (ΑΦΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑ ΔΩΣΕΙ CASH ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ (ΠΡΙΝ ΑΠΟ 80 ΗΜΕΡΕΣ!!!) ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά καλησπέρα και από εμένα! Είναι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ με όλη τη σημασία της λέξης! Πήγα και εγώ στο Εntos πριν κανα δυό μέρες και μου άρεσε πάρα πολύ ένας καναπές (3θέσιος και 2 θέσιος) ανακλινόμενος με συνολική τιμή 1500€ (ή 1499.98 για την ακρίβεια.) Ρώτησα την υπάλληλο για το τι διαδικασίες χρειάζονται για να γίνει δικός μου ο συγκεκριμένος καναπές και όταν με ενημέρωσε έπεσα από τα σύννεφα. Μου είπε ότι θα πρέπει να γίνει προεξόφληση όλου του ποσού επιπλέον όμως 300 ακόμη ευρώ!! 210 για τα μεταφορικά και 90 διότι έχει, όπως είπε, μεταλλικό σκελετό και χρειάζεται ανυψωτικό μηχάνημα!! Τρελάθηκα με τα επιπλέον 300€! Πήγα να σηκώσω τον καναπέ και ήταν πανάλαφρος! Τους είπα ότι τα 90€ του ανυψωτικού είναι σκέτη κοροιδία για ένα πανάλαφρο καναπέ και για δέκα σκαλάκια που θέλω να τον ανεβάσω εγώ. Ρώτησα ακόμη για το πως μπορώ να παραλάβω μόνος μου τον καναπέ και μου είπε ότι θα πρέπει να πάω με φορτηγό στις αποθήκες στην Μαγούλα με 1ο ραντεβού στις 19 Σεπτεμβρίου, μόνο 9-12 το πρωί και πως οι δικοί τους εργάτες δεν θα κάνουν τίποτα παρά μόνο να μου δείξουν που βρίσκεται ο καναπές. Μέχρι και το αμπαλάρισμα θα ήταν δικό μου + το ότι εάν δεν διέθετα τα κατάλληλα σχοινιά δεν θα μου έδιναν τον δικό μου καναπέ!! Όλα αυτά μου ακουγόντουσαν παράλογα! Τους είπα ότι αυτά είναι αντιεπαγγελματικά και πρωτάκουστα και ότι τέλος πάντων θα πληρώσω τα επιπλέον 210€ για τη μεταφορά λέγοντάς τους ότι θέλω παράδοση 10 Σεπτεμβρίου που θα μπώ εγώ στο νέο μου σπίτι. Δεν τελειώσαμε!!! Μου είπαν ότι δεν γίνεται διότι η μεταφορική θα τα παραδώσει το πολύ σε 15 ημέρες αφότου δοθεί η παραγγελία!!!(δηλαδή έως τις 25/8!) συνεχίζεται..

Ανώνυμος είπε...

Τους εξήγησα ότι εγώ δεν θα μπορώ να παραλάβω τότε και πως έχω δικαίωμα να διαλέξω τουλάχιστον την ημ/νία παράδοσης. Μου είπαν ότι δεν γίνεται διότι εάν δεν παραδόσει η μεταφορική σε διάστημα 15 ημερών το αντικείμενο πάει σε άλλον!!! Τιιιιι;;;;; Ο καναπές μου θα δοθεί σε άλλον;;; Με τι λογική;;; Δεν θα τον έχω πληρώσει;;; Μου τα μασάγανε και μου έλεγαν ότι αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος! Ζήτησα τα στοιχεία του διευθύνοντα συμβούλου για να ετοιμάσω επιστολή και το αρνήθηκαν. Σημειοτέον ότι υπήρχαν και μόνο 4 κομμάτια από τον συγκεκριμένο καναπέ και έπρεπε να βιαστώ. Τηλεφώνησα σε πιο κοντινό μου κατάστημα να δώ τι απαντήσεις θα μου δώσουν για τα ίδια ερωτήματα και μίλησα με την υποδιευθύντρια του καταστήματος Περιστερίου (όλα αυτά έγιναν στο κατάστημα Κορωπίου) και της εξήγησα τα όσα ειπώθηκαν. Σαφώς πιο ευγενική και πιό συγκροτημένη μου εξήγησε ότι έτσι έχουν τα πράγματα με την πολιτική της εταιρίας, πως με καταλαβαίνει και θα προσπαθήσει τουλάχιστο να κάνει κάτι για την ημερομηνία παράδοσης. Την επόμενη ημέρα μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι εάν δώσω τελικά συγκεκριμένη ημερομηνία θα μπορέσει η μεταφορική να τα αποστείλλει! Πέρασα από το κατάστημα του Περιστερίου για κατ ιδίαν συνάντηση. Μου είπε ότι έχει κάνει μία εικονική κράτηση για να μην χάσουμε τον καναπέ χωρίς καμία δέσμευση από την πλευρά μου. Καλοσύνη της! Φανερά αγχωμένος εγώ με τα όσα έχουν διαδραματιστεί συνέχισα τις ερωτήσεις φοβούμενος τελικά για τα χρήματά μου βλέποντας ότι δεν είμαι κατοχυρωμένος ούτε με την εξόφληση του καναπέ!!! συνεχίζεται..

Ανώνυμος είπε...

Μου ξαναείπε ότι όντως εάν δεν παραδοθεί την συμφωνημένη ημερομηνία τίθεται θέμα φύλαξης του καναπέ πράγμα που είναι ζημιογόνο για την εταιρία. Δηλαδή εγώ εάν δεν παραλάβω με μεταορική στις 20 - 25/8 και παραλάβω μόνος μου υποχρεωτικά το νωρίτερο στις 19/9 δεν τίθεται θέμα φύλαξης; Τέλος πάντων, το καλύψαμε και αυτό εφόσον θα διάλεγα την ημέρα παράδοσης. Αντέδρασα όμως πολύ με το ότι υπήρχε πιθανότητα εάν δεν παραλάβω την ίδια ημέρα η παραγγελία μου να δοθεί σε άλλον! Πως;;; Δέχομαι εάν καθυστερήσω να μου επιβάλλουν ένα πρόστιμο φύλαξης αλλά όχι να χάσω την παραγελία μου. Ρώτησα τι συμβαίνει στην περίπτωση που πάει κάτι στραβά από μέρους τους, εάν θα μου επιστραφούν τα χρήματα και απάντησε πως είναι δύσκολο διότι το θέμα των χρημάτων είναι λεπτό!! Απάντησα πως δεν είναι καθόλου λεπτό τη στιγμή που ζητούν προεξόφληση. Και μέσα στις πολλές ερωτήσεις μου ήρθε και το τελειωτικό χτύπημα (εφόσον τελικά καλύψαμε και το θέμα τις επιστροφής των χρημάτων) Λοιπόν! Σε περίπτωση που όλα θα έβαιναν καλώς (πράγμα δύσκολο με όλους αυτούς του περιορισμούς και τα μόνο 4 αποθέματα) φτάσαμε στο σημείο να πληρώσω τελικά τα 1710€ για να τον κλείσω. Ήρθε όμως η τελευταία ερώτηση!!! "Σε περίπτωση που ο ένας από τους 2 καναπέδες (είπαμε παρέγγελνα σετ 3θέσιου και 2θέσιου) είχε πρόβλημα είτε χαλασμένος είτε δεν ξέρω και εγώ τι και δεν μπορούσε να παραδοθεί τι κάνουμε;. Και η Βόμβα ήρθε! Παραλαμβάνω κανονικά τον ένα υποχρεωτικά και για τον άλλο επιστροφή χρημάτων! Δηλαδή εγώ που θέλω να έχω ομοιομορφία στο σαλόνι μου με ίδιους καναπέδες θα έμενα με ένα και θα έψαχνα σε άλλο κατάστημα να βρώ ίδιο που σημειωτέον δεν υπάρχει πουθενά!! Μίλησα πολύ ζητώ συγγνώμη ρε παιδιά αλλά έχω αγανακτήσει!!! Είναι απατεώνες με όλη τη σημασία της λέξης!! Προσοχή και πάλι προσοχή!! Σπύρος.

Ανώνυμος είπε...

ΕΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΦΕΡΑΝ ΠΑΝΤΩΣ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΡΕ ΦΙΛΕ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ,ΣΥΝΕΡΘΕ!!!
ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΚΙ ΕΜΕΝΑ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΟ SUPER MARKET ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ.
ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΝΑ ΠΝΙΓΕΤΕ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΛΛΟ!!!ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΟΚ ΗΤΑΝ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΟΤΙ Η ΚΟΜΜΩΤΡΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΝΕΙ 110€ ΤΟ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΟ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΟΥΒΑΛΙΣΟΥΝ 2 ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΚ.
ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ NEOSET ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ!!!!

delta είπε...

Όλα όσα έχουν αναφερθεί είναι αλήθεια και δε πιστεύω να υπάρχει καμια διάθεη συκοφάντισης της εταιρείας από ανταγωνιστές!!! Απλώς είναι απατεώνες! Μόνο μια ερώτηση θέλω να κάνω! Τι δyνατότητες δικαίωσης του καταναλωτή υπάρχουν αν απευθυνθούμε σε μια υπηρεσία προστασίας καταναλωτών? Με τους δικηγόρους τους και τα δικτυα τους αυτοί μπορούν να βοηθήσουν?

Ανώνυμος είπε...

Πηγα στην σατο πριν 20 μερες ψαχνοντας διευθυντικο καθισμα το οποιο να μπορει να με υποστηριξει σε πολυωρη χρηση.Συγκεκριμενα ειδα ενα πολυ οραιο καθισμα(symbol δερματινο με τον μηχανισμο sungro).Ηταν και οτι καλυτερο ειχα δει στην αγορα...το εχουν και στη σελιδα τους..Ρωταω τιμη μου λενε 1200ευρω...και οτι δεν εχει εκπτωση γιατι ειναι η ακριβη τους σειρα στην οποια δεν κανουν ποτε εκπτωση...επισης ειπαν οτι το καθισμα ειναι δικη τους παραγωγη δηλαδη το φτιαχνει η σατο...!!Ζηταω το προσπεκτους του καθισματος και βλεπο οτι δεν ειναι κατασκευη της σοτο αλλα ιταλικης εταιριας....οκ λεω ευχαριστω και φευγω.Παω σπιτι στελνω email στους ιταλους και ζηταω μια τιμη να μου το στειλουν απο ιταλια...Μου λενε οτι δεν συμφερει γιατι συνεργαζονται στην ελλαδα με το aplopolis στην πατρα.(απο πατρα ειμαι)Παω στο απλοπολης και βλεπω το ιδιο καθισμα(to symbol της sato)600 ευρω.Ρωταω εχει εκπτωση μου λενε ναι...μου κοβουν αλλα 100 ευρω.........!!!!!!!!ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ 1200 ΑΚΑΤΕΥΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΥΛΑΓΑΝ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΣΑΤΟ ΤΟ ΠΗΡΑ 500.Τα συμπερασματα δικα σας...μπορειτε ευκολα να τσεκαρετε του λογου το αληθες....με μια βολτα στα καταστηματα που ανεφερα.Ελπιζω να βοηθησα.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή δεν αξίζει να αγοράσω έναν καναπέ που θέλω με έκπτωση 80% όπως αναγράφεται στο φυλλάδιο??? 22-24/04/2010 ΕΝΤΟΣ SATO STOCKHOUSE Θέρμη Θεσ/νίκης... Απίστευτες εκ πρώτης όψεως οι προσφορές, αλλά κάτι μου βρωμούσε και γι'ατυό ψάχνομαι... Thanks for the heads up...
Λάθος της εταιρείας αν ισχύουν όλα αυτά... Δεν θα αντέξει μακροχρόνια στην απαιτητική και ανταγωνιστική αγορά...

Danielson είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

27 28 29 maioy h sato kanei k pali ekptwseis sthn eleysina vazontas ta proionta mexri kai -85% egw eida enan kanape pou apo 499.99 kanei twpa 69.99! einai pragmatiko delear alla twra pou diavasa ola auta ksenerwsa kai to skeftomai... toulaxiston an mporousa na metaferw egw prosopika ton kanape mou prepei na kleisw rantevou? dld den uparxei periptwsh na to parw epi topou? ta proionta einai b diaologhs auto paizei rolo? dld auto pou vlepeis auto perneis etsi den einai? 8a kanw mia ereyna agoras kai 8a apantisw kai pali edw!

Ανώνυμος είπε...

ta polla logia einia ftwxeia...ena tha sas pw...i meiwsi 50% isxye sta entos k prin ta xristougenna...opote evriskes kanape dithesio me 135 eurw!!!!!! (apo 270), kai trithesio me 170!!!!! (apo 340). Mou fanikan poly xamiles times, kai tous agorasa, par'oti akomi evafa to neo mou spitaki k den eixa xwro na tous valw...mesa fevrouariou,peftei to mati mou se ena fylladio tous, k vlepw oti o idios dithesios kanapes pou agorasa, idio modelo, idio megethos, idia tapetsaria kostizoun me tin ekptwsi 220 eurw apo 440!!!!!!!!!!!! de sas lew tin antistoixi timi tou trithesiou...tin afinw sti fantasia sas...ta peretairw sxolia, dika sas...

Ανώνυμος είπε...

Πέδωσα παραγγελία 17/1/2011 και κανονικά η ημ.παράδοσης ειναι 20 εργάσιμες ημέρες. Στις 21/2/2011 ο καναπές έφτασε στις αποθήκες!!!

μετά απο πολλά τηλεφωνήματα επιτέλους μίλησα με τις αποθήκες και μου είπαν να κανονίσω για παραλαβεί στισ 10/3/2011. Μάλλον τοκίζουν τα χρήματα των πελατών τους...γνωστή Αμερικανιά.

Προσπαθώ να πιάσω ΕΝΤΟΣ ΝΙΚΑΙΑΣ για να πάρω τα λεφτά μου πίσω να παω να αγοράσω απο αλλού.

Κοροιοδεύουν τον κόσμο...μακριά

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ μονο σιγουρο ειναι οτι οταν δεν ζητας συναρμολογιση δηλ.να τους πληρωσεις 30 ευrw ektos των 50 μεταφορικων σου ερχονται μισα!πχ λειπει μια ταβλα οπως μου ετυχε στο κρεβατι κατι ποδια στις καρεκλες πριν 3 χρονια σε επιπλωση εξοχικου κτλ!!!!μηπως το κανουν επιτηδες...?λεω εγω!!!Να δω ποτε θα το αντικαταστησουν σε εναν γνωστο δεν το πηγαν ποτε!Δεν ειναι τυχαιο το καταστημα τους ειναι αδειο οσες φορες πηγα τον τελεταιο καιρο...μακρια λοιπον!το ικεα νομιζω ειναι πιο εμπειστο κ με αμεση εξυπηρετιση

Ανώνυμος είπε...

Paidia dikea ta parapona sous ala kai adika shnxronos.loipon oson afora ths ekptoseis nai alithines 100 ths 100.H XREOSH pou exei gia thn metafora kai shnarmologhshs einai kai auth loghkh h.h sato den exei prosopiko oute metafora san eteria ala shnergazete me eksoterhkous shnergates pou zhtane autoi to poso dld to 9 ths ekto san metafora kai ena 5 ths 100 san shnarmologhsh,koitaxte dokimaste na parete mia dika sas metaforhkh kai kathiste na ftiaksete monoi sas ta emporevmata pou agorasate pistepseme to kostros ths metaforhkhs kai h kourash kai h sosth shnarmologhsh tha einai xhrotero apo auto pou zhtaei h sato.sta filadia pou pernete (ekptothka) anaferete apo pisw oti h metafora kai h shnarmologhsh den shmperilambanonte sths thms.oso gia to xrono paradoshs nomizw oti apo 1800 500 akizei na perimeneis kai igo bre pedia terastia ekptosh kai polu kalh piothta.oson afora tora to bazzzar pou lkene ta prohonta einai antikatastashs pou exei kanei h eteria dld problhmatika proionta (xtimimenoi skismenoi) ala sigoura enas kanapes p kanei 1000 kai ton pernete 150 skismeno gia na ton epidiorthosete thelei ala 100 euro opotre kai pali kerdismenoi bgente.

zougas είπε...

ΣΤΙΣ 29-3-2012 ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΜΙΑ ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ ΑΝΑΚΛΙΝΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 165€ + 30€ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ. ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΕ ΦΑΞ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΚΑΘΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΝΗΣΙ. ΠΕΡΑΣΑΝ ΟΚΤΩ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ.ΣΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΙΑ "ΚΥΡΙΑ" ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΟ ΥΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΓΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ!!!! ΒΓΗΚΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΥΧΑΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΣΕ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΟΤΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ. ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ (ΣΗΜΕΡΑ) ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΓΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ. ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ. ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΖΗΤΣΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΠΗΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΛΕΠΤΑ, ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΤΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΠΕΜΠΤΗ Ή ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΥΚΟΝΟ Η ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ Μ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Ή Μ.ΣΑΒΒΑΤΟ

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣΟΧΗ. Η SATO πουλάει μαϊμού καθίσματα απομιμήσεις από την Βουλγαρία πιθανόν εν αγνοία των υπευθύνων. Τεράστιο σκάνδαλο. Αγόρασα κάθισμα στην Κομοτηνή από επίσημη αντιπροσωπία, δήθεν δεν άνοιγε ο υπολογιστής, δήθεν δεν υπήρχε στον κατάλογο και τελικά βρήκα όλα τα μοντέλα της βιτρίνας, τα οποία ΔΕΝ είχαν ούτε ετικέτα SATO, στην σελίδα prochair.bg. Μια Βουλγάρικη εταιρεία που φτιάχνει απομιμήσεις επώνυμων καθισμάτων. Θα το επιστρέψω σήμερα, θα γίνει χαμός.

Ανώνυμος είπε...

Η SATO Entos είναι η χειρότερη εταιρεία. Προσπαθώ να βρω καπου να γράψω για την εμπειρία μου με σκοπό την προστασία μελλοντικών πελατών τους.
Με λίγα λόγια, παρήγγειλα ένα καναπέ που περίμενα τη παράδοση 48 ημέρες. Είχαν πει εως 45 μέρες το πολύ. Εντάξει. Στις 15 μέρες που έχω τον καναπέ χαλαέι το ένα κομμάτι της σεζλονγκ του καναπέ. Τους ενημερώνω τηλεφωνικά, μου λένε θα έρθουμε άμεσα να τον παρουμε. Περνάει μια εβδομάδα. Ξαναπαίρνω τηλέφωνο. Μου κλείνουν ραντεβού για την επόμενη. Μου λένε ότι θα το παραλάβω σε 3 εβδομάδες το πολύ. Περνάει ένας μήνας. Μου το φέρνουν, το δοκιμάζω και είναι πιο μαλακό από το άλλο κομμάτι σεζλονγκ, με χαλαρό το ύφασμα. Λοιπόν παρήγγειλα τον καναπέ στις 7/11/2016. Σήμερα 1/3/2016, ήρθε το κομμάτι ''επισκευασμένο''. Θα απαιτήσω την επιστροφή χρημάτων. Είμαι 4 μήνες χωρίς καναπέ τον οποίο πλήρωσα 500 ευρώ. Ήθελα να υποστηρίξω ελληνική εταιρεία και προϊόντα και την πλήρωσα. Η SATO ENTOS είναι μόνο αντιεπαγγελματική εταιρεία. ΝΤΡΟΠΗ ! ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!

Ανώνυμος είπε...

Ως εργαζόμενος εδώ και χρόνια στον χώρο του επίπλου, θέλω και εγώ να κάνω ένα σχόλιο, καθώς έχω δει αρκετά πράγματα εκ των έσω. Από προσωπική εμπειρία παρατήρησα ότι το 90% των πελατών έχει την απαίτηση τα πράγματα του να φθάνουν γρήγορα, η οποία δεν είναι παράλογη μεν, αλλά δεν δικαιολογείται να φέρεται κανείς σαν να πρόκειται για ζήτημα ζωής και θανάτου. Δηλαδή αν καθυστερήσει λίγο κάποια παραγγελία, κάνετε λες και καθυστερεί το μόσχευμα και θα πεθάνει κάποιος κοντινός σας, αν αργήσει 1-2 μέρες ή μια βδομάδα ή και 15 μέρες ρε αδερφέ! Καναπέδες και καρέκλες είναι παιδιά, βρείτε τίποτα να ασχοληθείτε στις ζωές σας παρά με το αν η παράδοση ενός επίπλου έκανε 15 ή 20 ή 30 μέρες. Όσον αφορά την προκαταβολή, δεν έχω εργαστεί κάπου που να ζητάνε όλο το ποσό προκαταβολικά, αλλά από τη στιγμή που συμφωνείτε και δίνετε την παραγγελία το να γκρινιάζετε για τον συγκεκριμένο όρο εκ των υστέρων, σας καθιστά διανοητικά καθυστερημένους. Αν έχετε πρόβλημα μ'αυτό μην παραγγέλνετε, δεν σας έβαλε κανείς το πιστόλι στον κρόταφο. Και αφού είστε τόσο γάτες γιατί δεν πάτε εσείς να κάνετε τη συμφωνία με τον εκάστοτε προμηθευτή και να πετύχετε να τον πληρώνετε μετά την παραλαβή και όχι προκαταβολικά;... Γιατί πιθανότατα έτσι πληρώνει και η συγκεκριμένη εταιρία για να ζητάει όλο το ποσό μπροστά, εκτός αν ξύπνησαν ένα πρωί και αποφάσισαν ότι θέλουν να δυσκολέψουν τις πωλήσεις τους ζητώντας 100% προκαταβολή, σας φαίνεται λογικό; Το ίδιο ισχύει και για τα μεταφορικά που λέτε κάποιοι. Η κάθε εταιρία και ο κάθε τεχνικός για την υπηρεσία που προσφέρει ορίζει μια τιμή. Τόσα παίρνουν ρε παιδιά, αμα δεν γουστάρετε ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ. Πρώτα συμφωνείτε σε κάτι που δεν σας αρέσει (χρόνος παράδοσης, προκαταβολή χρημάτων, αξία μεταφορικών) και μετά διαμαρτύρεστε. Μόνο Έλληνες θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό, όλοι οι υπόλοιποι κανονικοί άνθρωποι αν δεν τους αρέσουν οι όροι μιας συμφωνίας δεν προχωράνε στο κλείσιμό της, απλά πράγματα. Επειδή όπως προείπα είμαι χρόνια στο έπιπλο, όλα αυτά προ κρίσης ήταν διαφορετικά σε σοβαρές εταιρίες. Και η προκαταβολή ήταν μικρότερη γιατί οι προμηθευτές έδιναν αέρα, και η παράδοση πιο γρήγορη λόγω δυναμικού (αλλά και τα μεταφορικά ήταν μεγαλύτερα εε..να τα λέμε και αυτά). Λίγο κατανόηση και επίγνωση της πραγματικότητας γύρω σας δεν βλάπτει. Οκ, αν δεν τηρηθεί κάποια εγγύηση ή κάποιες προδιαγραφές δεν πληρούνται, το κατανοώ, να ψάξετε το δίκιο σας, αυτό είναι το σωστό. Το να κάνετε όμως σαν τη χήρα στο κρεβάτι γιατί μια καρέκλα αντί για 22 έκανε 32 μέρες, ή γιατί πληρώσατε μπροστά όλο το ποσό λες και σας τα πήραν με το ζόρι από το πορτοφόλι δεν το καταλαβαίνω και νομίζω ότι απλά ψάχνεστε για εχθρούς και εκτόνωση κάπου...οπουδήποτε.

Unknown είπε...

Στους βασικους ορους που εχεις συμφωνησει ειναι και η ημερομηνια παραδοσης. Οταν λοιπον οι 45 ημερες, γινονται 55 και 60 δεν είναι αμελητέο.. ειναι παραβιαση της σύμβασης..και για τις 10-15 ημερες δεν εχεις που να κατσεις ενω εχεις προπληρωσει τα παντα
..γι αυτο εχεις καθε λογο να διαμαρτυρεσαι!Προσωπικα εχω αγορασει και απο αλλες εταιρειες και ειλικρινα αυτο το πραγμα δεν το εχω ξανασυναντησει.. ειναικαταφωρα αντιεπαγγελματικη συμπεριφορά. Δεν προκειται φυσικα να αγορασω ποτε ξανα κατι απο κει και φυσικα το λεω σε ολους τους φιλους και γνωστούς για να μην την πατησουν οπως εγω..