07 Μαρτίου 2008

Aegean Airlines ή πώς το "Δωρεάν" Κοστίζει 110 Ευρώ

Πριν από μερικούς μήνες σε μια καθυστέρηση η οποία ξεπέρασε τη μιάμιση ώρα η aegean μας έδωσε ένα χαρτί, σαν δωρεάν εισιτήριο, για να μας "φιλοξενήσουν δωρεάν σε μια επόμενη πτήση", για να γλυκάνει το χάπι.

Υπήρχε προθεσμία ενός έτους για να γίνει η χρήση.

Τότε μας άρεσε η κίνησή τους και τα βάλαμε στην άκρη, για τη στιγμή που θα ξανα-χρειαστούμε αεροπλάνο.

Και ξαναχρειαστήκαμε. Πήραμε τηλέφωνο, κανονίσαμε την πτήση και εμφανιστήκαμε στο αεροδρόμιο με τις βαλίτσες μας.

Στο γκισέ ήταν που έσκασε το παραμύθι:
"-Πως θα πληρώσετε;" "-Να πληρώσω τι;" "-Φόρους και επίναυλο καυσίμου..." -"..."

Ετσι ρίξαμε 110 ευρώ για τα δωρεάν εισιτήρια τα οποία αν κλείναμε ένα μήνα νωρίτερα θα είχαμε με 78 ευρώ ("χωρίς χατίρια"), ενώ ακόμη και η τρέχουσα αξία τους ήταν 140 ευρώ.

Και ακόμη κι αν μισο-καταλαβαίνω το φόρο αεροδρομίου, ΔΕΝ καταλαβαίνω γιατί να πληρώνω επίναυλο καυσίμων (τα μισά από τα λεφτά περίπου), σε ένα μισοάδειο αεροπλάνο στο οποίο με κάλεσε η aegean να πετάξω "δωρεάν".

Την επόμενη φορά που θα μου δώσουν ένα τέτοιο παλιόχαρτο, θα το σκίσω μπροστά τους, για να μου μείνει τουλάχιστον η ψυχολογική ικανοποίηση.

Δωρεάν θα πει 0 ευρώ κύριοι, όχι 110 ευρώ.

Κρίμα για μια εταιρεία που παλαιότερα ήταν πολύ καλύτερη και τώρα προσπαθεί να γίνει το επόμενο προβληματικό μας μονοπώλιο.

http://bloggingreece.blogspot.com/2008/03/aegean-airlines-110.html

04 Μαρτίου 2008

Ξετινάξτε την Ανθισμένη Αμυγδαλιά!

Εάν ήμουν διευθυντής καταστήματος σε κάποια Τράπεζα δεν θα έβαζα ποτέ την υπογραφή μου κάτω από κείμενο που θα απευθυνόταν σε πελάτη αναφέροντας:



"Οι αμυγδαλιές άνθισαν, ο καιρός θα αρχίσει να βελτιώνεται και η άνοιξη έρχεται… Με την επιστολή αυτή, μπορείτε να φέρετε την άνοιξη πιο γρήγορα στα οικονομικά σας και να πραγματοποιήσετε κάποιες από τις επιθυμίες σας, καθώς η Citibank έχει προεγκρίνει σε επιλεγμένους πελάτες όπως εσείς… 15.100 ευρώ μετρητά".



Τόσο παπαριλίκι σε κείμενο, ούτε σε καθημερινή σαπουνόπερα της τηλεόρασης δεν ακούμε πλέον. Αυτό είναι το σοβαρό marketing που εφαρμόζουν οι Τράπεζες στις μέρες μας; Με τέτοια κείμενα θέλει να πείσει τους πελάτες της η (κάθε) Citibank;



Επειδή μόνο οι αμυγδαλιές και οι τσέπες των Τραπεζών ανθίζουν σήμερα, επιτέλους αφήστε μας στην ησυχία μας. Το κυριότερο, μην εκμεταλλεύεστε την ανάγκη (ή την ελαφρότητα) του κοσμάκη που βλέπει να του προσφέρουν «ζεστό» χρήμα αλλά στην πραγματικότητα δεν γνωρίζει πόσο θα καεί!



Υ.Γ. Η επιστολή της Citibank τελειώνει: "Βιαστείτε. Η προσφορά μας λήγει στις…#/#/2008"

Τι λήγει ρε καραγκιόζηδες! Αφού τον άλλο μήνα θα μου στείλετε νέα επιστολή που θα μου προσφέρεται 20.000 ευρώ! Άσε που θα με πάρετε και 2-3 τηλέφωνα για τον ίδιο λόγο. Αυτό που δεν λήγει (δεν έχει τελειωμό μιλάμε) είναι η βλακεία σας που σας καθιστά ενοχλητικούς όσο δεν παίρνει.



K.Σ.