26 Σεπτεμβρίου 2007

Τεχνασμάτων Συνέχεια για τη Sportime!

Φίλοι του pelatis, είμαι και εγώ ένας από τους χιλιάδες απατημένους αναγνώστες των μεγαλοεκδοτών που διαφημίζουν κατά καιρούς προσφορές και ένθετα τα οποία σκοπό έχουν και μόνο την τσέπη μας! Διάβασα παλαιότερα posts με τις περιπτώσεις των Sportday (αυτή τουλάχιστον ζήτησε συγγνώμη) και Sportime (ούτε φωνή, ούτε ακρόαση ε;) και συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφτηκαν, γι' αυτό στέλνω και εγώ αυτό για να σταματήσουμε επιτέλους να είμαστε πελάτες!!!

Οι προσφορές απάτης συνεχίζονται από την αθλητική εφημερίδα Sportime παρά τα τόσα παράπονα και καταγγελίες των αναγνωστών του αθλητικού Τύπου. Σε διαφήμιση στο ραδιόφωνο άκουσα πως η εφημερίδα προσφέρει dvd με όλη την ιστορία των ομάδων ΠΑΟ, ΟΣΦΠ, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ, τονίζοντας μάλιστα ότι η σειρά θα περιλαμβάνει όλους τους αγώνες των ομάδων σε πρωτάθλημα και Ευρώπη.

Επιτέλους να το πάρουμε χαμπάρι!!!
Η «προσφορά» του κ…λου θα περιλαμβάνει σίγουρα κάποιους σκόρπιους αγώνες των ομάδων και αυτό μέχρι το '91 , '92 και μετά ξαφνικά θα χαθεί όπως χάθηκαν χωρίς εξήγηση τόσες άλλες στο παρελθόν! Σας καλώ να μην αγοράσουμε κανείς μας ούτε ένα φύλλο της Sportime με την προσφορά, μήπως κάποτε σταματήσουν να μας κλέβουν.

Εάν οι κύριοι της Sportime διαφωνούν τους προκαλώ να ξεκινήσουν ανάποδα δίνοντας δηλαδή πρώτο το dvd που θα έδιναν κανονικά τελευταίο ώστε να δούμε και εμείς οι αναγνώστες πως θα ολοκληρωθεί η προσφορά!

Κ.Σ.

25 Σεπτεμβρίου 2007

Περί Αποδείξεων: Το... Σίκουελ

Περί του θέματος των αποδείξεων (το οποίο απ'ό,τι είδα από τα σχόλια, απασχολεί κόσμο) ήθελα να προσθέσω ορισμένα πράγματα επιπλέον.

Αρχικά, η πλήρης διατύπωση τι εκπίπτει και τι όχι βρίσκεται στη σελίδα του Υπουργείου Οικονομικών, στις ανακοινώσεις με ημερομηνία 1/8/2007. Ο νόμος ΔΕΝ έχει ψηφιστεί ακόμη, ενώ ετοιμάζονται αλλαγές.

Οι αλλαγές αυτές θα έχουν σχέση με τη μη υποχρεωτική σφράγιση των αποδείξεων. Αυτό σημαίνει ότι απλώς θα παίρνουμε την απόδειξη, χωρίς σφραγίδα και έτσι θα εκπίπτει από την Εφορία. Όταν με το καλό ψηφιστεί ο νόμος (ο Αλογοσκούφης υποσχέθηκε άμεσα), οι αποδείξεις θα ισχύουν αναδρομικά από 1/8/2007.

Τώρα στο θέμα των καταστημάτων. Σε αρκετά μαγαζιά, αντί για την Νόμιμη κανονική απόδειξη, φέρνουν το δελτίο παραγγελίας ή προσωρινές αποδείξεις. Αυτό επισημάνθηκε και από σχόλιο στην προηγούμενη ανάρτηση. Άλλοι πάλι - κυρίως σε καφετέριες - φέρνουν αποδείξεις από προηγούμενους πελάτες.

Αυτή η κατάσταση είναι ζημιογόνα, γιατί ο καταστηματάρχης εισπράττει μεν από τον πελάτη τον ΦΠΑ για τις υπηρεσίες που παρέχει, δεν τον αποδίδει όμως στο κράτος! Άρα κερδίζει καθαρά εις βάρος μας! Αν πχ δεν απέδιδε τον ΦΠΑ στο κράτος, αλλά ταυτόχρονα μας μείωνε αντίστοιχα την τιμή, θα ήταν μεν παράνομο, αλλά τουλάχιστον θα επωφελούνταν άμεσα και ο πελάτης (όχι ότι προκρίνουμε τη λύση αυτή).

Γι αυτό λοιπόν, καθήκον μας είναι να ζητάμε τη Νόμιμη Απόδειξη γιατί αυτή εκπίπτει από την Εφορία. Ακόμη και να μη θέλουμε να μαζέψουμε τις αποδείξεις, ας ζητάμε να μας φέρνουν, γιατί αλλιώς ο καταστηματάρχης ασκεί αισχροκέρδεια και εις βάρος μας - στις ήδη τσιμπημένες τιμές. Ας παίρνουμε την απόδειξη μαζί μας ή ας την σκίζουμε, ώστε να μην σερβιριστεί η ίδια απόδειξη σε επόμενο πελάτη.
Σκεφτείτε το. Όποιος έχει κάποια παραπάνω πρόταση, ας την καταθέσει.
Φιλικά,

kitsosmitsos

23 Σεπτεμβρίου 2007

FORTHNET? FORGET IT!

Από το

www.greekmedianews.blogspot.com

είχαν την καλωσύνη να μας στείλουν το ακόλουθο post που, άπτεται της θεματολογίας μας

"Σας μεταφέρουμε την καταγγελία ενός αναγνώστη μας για τη Forthnet και τις υπηρεσίες που "προσφέρει"...
Ο φίλος δεχόταν συνέχεια τηλεφωνήματα από πωλητές της συγκεκριμένης εταιρίας και κάποια στιγμή αποφάσισε να γραφτεί στο πρόγραμμα 2play, που περιλαμβάνει 24ωρο internet adsl με ταχύτητα μέχρι 24Mbps στο ιδιόκτητο δίκτυο της εταιρίας και απεριόριστα αστικά και υπεραστικά τηλεφωνήματα με 39.90 ευρώ το μήνα...

Είχε ακούσει ότι καθυστερούν υπερβολικά και όταν του τηλεφώνησαν για να του "πουλήσουν" το προϊόν, τους ρώτησε επίμονα για το συγκεκριμένο ζήτημα...
"Μην ανησυχείτε, το πολύ σε ένα μήνα θα έχετε την υπηρεσία στη διάθεσή σας", του είπαν τον Ιούνιο, τον Ιούλιο του έστειλαν με courier τη σύμβαση, τον Αύγουστο άρχισαν να του λένε για "ένα τεχνικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε ξαφνικά" και ότι "δεν υπάρχουν διαθέσιμα ports στην περιοχή σας"...

-"Μα, όταν σας ρώτησα μου είπατε ότι υπάρχουν" έλεγε εκείνος...
-"Ε, τότε μπορεί να υπήρχαν, αλλά μέχρι να έρθει η σειρά της αίτησής σας μπορεί να εξαντλήθηκαν" απαντούσαν οι -πάντα- ετοιμόλογοι υπάλληλοι της εταιρίας...
Τελικά εκείνο που εξαντλήθηκε, ήταν η υπομονή του "πελάτη" που έχει πάντα δίκιο, αλλά που να το βρει, αφού φτάσαμε τέλη Σεπτεμβρίου και ούτε φωνή, ούτε ακρόαση...

Ζήτησε, λοιπόν, τη διακοπή της αίτησής του και τους έστειλε πίσω με fax ένα έγγραφο που του έδωσαν να υπογράψει...
Όμως 48 ώρες αργότερα, ακόμα περιμένει να επιβεβαιώσει ότι το έλαβαν, αφού, όπως μας ανέφερε, τις τελευταίες δύο μέρες στο τηλέφωνο ακούει το ηχογραφημένο μήνυμα:
"Αυτή τη στιγμή όλες οι τηλεφωνικές μας γραμμές είναι κατηλειμμένες. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε καλέστε αργότερα. Ευχαριστούμε για την κατανόηση" και πέφτει η γραμμή...
Για αυτό λοιπόν, "Forthnet"?
Forget it..."

www.greeekmedianews.blogspot.com

22 Σεπτεμβρίου 2007

WIND Max: Ο ...Mad Max των Χρεώσεων!

Τέλη Αυγούστου ξεκίνησε μια απίστευτη ταλαιπωρία, με "χορηγό" την "Θέλω Περισσότερα" WIND.

Συνδρόμητής της πάλαι ποτέ TIM/TELESTET και εσχάτως WIND, για (τρομάρα μου) περίπου μια δεκαετία, ποτέ δεν είχα φρικτά παράπονα. Μέχρι την αποφράδα εκείνη ημέρα που μου ανακοίνωσαν τη λυπητερή.

Τα χαρμόσυνα νέα ήταν "σαν μακροχρόνιος πελάτης που είστε, και συνεπέστατος στις πληρωμές σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο λογαριασμός σας κινείται για τον μήνα Αύγουστο σε πολύ υψηλά επίπεδα...". Τι υψηλά επίπεδα σκέφτηκα, διακοπές κάνω, περιαγωγή δε χρειάστηκα αυτό το μήνα -τι εννοεί η κυρία στην άλλη άκρη της γραμμής;

"Έχετε ήδη χρεωθεί 103 MB από σύνδεση web, μπλαμπλαμπλα...".
"Και τι με αυτό, αφού είμαι συνδρομητής στο πρόγραμμα Max με τη δωρεάν πλοήγηση, και από τον Μάρτιο δεν πληρώνω ούτε ευρωλεπτό άσχετα με τον όγκο;" Με την απάντηση κατάλαβα ότι ξεκινούσε μετωπική σύγκρουση με σεσημασμένους αγιογδύτες:
"Όντως, αλλά μόνο αν συνδέεστε μέσω WAP/GPRS - εσείς ΟΜΩΣ μπήκατε μέσω του πλήκτρου i του κινητού σας" ???

"...Δηλαδή, μέσω internet, οπότε χρεώνεστε για κάθε κιλομπάιτ, εμείς πήραμε να σας ρωτήσουμε μήπως απωλέσατε το κινητό σας, μήπως το χρησιμοποιούσε κάποιος άλλος κλπκλπ." Και πόσο είναι η ζημιά βρε παιδιά; "617!!! euros με ΦΠΑ". ΟΛΕ!

Μετά άρχισε μια στιχομυθία, όπου εκείνοι μου τσαμπούναγαν τεχνική ορολογία λες και ήμουν... μάστορας της WIND, κι εγώ τους ρωτούσα αν έτσι ανταμείβουν το customer loyalty, και πόσο ηθικό είναι να χρεώνεις κάτι που στην τελική θα μπορούσε να είχε γίνει αν στην τσέπη του τζιν μου, απλά πιεζόταν το πληκτρολόγιο του κινητού...

Η υπόθεση έχει πάρει το (νομικό) δρόμο της, και ρωτώντας εν τω μεταξύ, φίλους και γνωστούς που δουλεύουν σε ανταγωνιστές, μου είπαν όλοι ότι αυτό που έκανε η WIND είναι πρωτοφανές και άκρως παραδόπιστο. Μέχρι και φίλο πληροφορικάριο ρώτησα για να πάρω γνώμη ειδικού, και έντρομος μου είπε ότι κι αυτός έχει το καταραμένο WIND Max συμβόλαιο, και ότι (ξεροκαταπίνοντας) μπαίνει στο Διαδίκτυο με τον ίδιο τρόπο!

Για την ιστορία να αναφέρω ότι η στερεότυπη απάντηση στις οχλήσεις μου ήταν: "λυπούμαστε, ηθικά έχετε δίκιο, αλλά η κίνηση έχει καταγραφεί, οπότε..." Anyway, το πλιάτσικο της WIND στην τσέπη μου έχει κι άλλες συνέχειες, αλλά επειδή το post θα γίνει μυθιστόρημα, σταματώ εδώ και θα επανέλθω με updates.

Αν πιστέψατε κι εσείς (όπως κι εγώ) ότι το επάρατο WIND Max είναι flat rate (ενιαίας χρέωσης, ασχέτως όγκου) πρόγραμμα πλοήγησης, σόρι, αλλά χάσατε. Ελπίζω μόνο να πρόλαβα να σας προειδοποιήσω και να περιορίσετε τις απώλειες...

Β.Δ.

17 Σεπτεμβρίου 2007

Τα νεύρα μας και η Philips

Ξεκινώ ως εξής :

ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ DVD PLAYER PHILIPS!!!

Είχα πάρει πρόπερσι ένα DVD PLAYER(το οποίο παίζει και mpeg, avi, κλπ) μίας θυγατρικής της PHILIPS, ονόματι MAGNAVOX. Όλα καλά που λέτε, μια χαρά τα έπαιζε όλα..κανένα παράπονο! Το ίδιο είχα πάρει και στον πατέρα μου. Εκείνου λοιπόν, εμφάνισε κάποια προβληματάκια(κολλούσε και δεν έπαιζε ταινίες) και το πήγε (έχοντας εγγύηση 1 χρόνου) στο μαγαζί να το φτιάξουν.

Εκεί όμως του είπαν ότι παρατηρήθηκε σε πολλές περιπτώσεις να υπάρχουν προβλήματα κι έτσι η PHILIPS αποφάσισε για να αποζημειώσει τους καταναλωτές-πελάτες να ανταλλάξει δωρεάν το παλίο DVD με ένα καινούριο της PHILIPS. Πολύ καλό του είπαν (10φορές καλύτερο...), να το πάρεις!ΟΚ λοιπόν παίρνει το PHILIPS και μου λέει τα σχετικά... και με παροτρύνει να το κάνω κι εγώ(σημειώνω ότι το δικό μου ήταν μια χαρά). Έληγε όμως η εγγύηση και σκέφτηκα ότι θα ήταν καλύτερα να πάρω το καινούριο της PHILIPS. Έτσι κι έγινε.

Ε σας λέω λοιπόν ότι το ρημάδι μου έχει σπάσει τα νεύρα!!!Δεν παίζει τίποτα!Όλο κολλάει! Αποκορύφωμα ... τις προάλλες πήρα ένα DVD να δω και αφού πρώτα κόλλησε στα 10λεπτά, μετα που το έβγαλα-έβαλα έδειχνε την κλασική-σπαστική-μόνιμη κωλοένδειξη "BAD DISK"!!!!!
Ε άντε γειά!!!!

j-poly

03 Σεπτεμβρίου 2007

Τα Φτηνά Τεχνάσματα της Sportime

Το ανανεωμένο πρόσωπο που προσπαθεί να παρουσιάσει η Sportime με την προσθήκη επώνυμων αθλητικών συντακτών δυστυχώς δεν συνοδεύεται και από αλλαγή της φιλοσοφίας της εφημερίδας, αποτέλεσμα της οποίας είναι άλλωστε και ο... καταποντισμός της στις πωλήσεις.

Καλές οι δυνατές πένες κύριοι της Sportime, αλλά εάν δεν σέβεστε τον αναγνώστη τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο. Και εσείς αποδεδειγμένα δεν σέβεστε τον αναγνώστη. Εγκαταλείψατε άρον-άρον τη "στρατηγική" με τις τσόντες γιατί δεν έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα στις πωλήσεις -αλλά και γιατί σας "έκραξε" ο κόσμος- και τώρα έχετε πιάσει το παραμύθι των μεγάλων προσφορών!

Όπως αυτή του dvd με τα ντέρμπι των αιωνίων που διαφημίστηκε τόσο πολύ για το φύλλο της 25ης Αυγούστου.
Αυτό το dvd λοιπόν είχε όντως τις κυριότερες φάσεις από όλα τα ντέρμπι Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού, αλλά μέχρι τη σεζόν 88-89.
Η λογική λοιπόν έλεγε ότι σε επόμενο dvd η εφημερίδα θα προσέφερε και τα υπόλοιπα παιχνίδια.

Αμ δε! Ξαφνικά η προσφορά "όλα τα ντέρμπι των αιωνίων" μετατράπηκε σε "όλα τα πρωταθλήματα των αιωνίων" και έτσι στο φύλλο του Σαββάτου (1 Σεπτεμβρίου) δεν υπήρχε καμία συνέχεια της αρχικής προσφοράς αλλά ένα "άσχετο" dvd με τα... πρωταθλήματα του Ολυμπιακού!

Φυσικά δεν το αγόρασα, όπως φαντάζομαι έκαναν και πολύ άλλοι που ένιωσαν μ#$%κες με αυτή την κοροϊδία της εφημερίδας.
Ταπεινή μου άποψη είναι ότι αυτή η "προσφορά" της εφημερίδας θα είναι και η "ταφόπλακα" στις πωλήσεις της! Κύριοι της Sportime, ο σοβαρός και συνειδητός αναγνώστης μπορεί να ξεγελιέται, αλλά σίγουρα δεν κερδίζεται με φτηνά τεχνάσματα. Και εσείς δυστυχώς μόνο τέτοια δείχνετε "ικανοί" να του προσφέρετε.

Νικόλαος Ντερμπίδης